Sunday, December 31, 2017

# My Family

PENUTUP TIRAI 2017

Assalamualaikum..

Penutup tirai 2017 dengan pelbagai dugaan ibu anak 3 ni...hihi


Qisya dah nak masuk 2 tahun 2018 ni tapi dah terpaksa jauh dengan Abahnya. Bila dah di transfer ke Johor, alamatnya sebulan sekali la baru nak jumpa. Sian anak2 kan...lagi kesian kat ibunya ni ha...haha

Tapi..ini lah cabaran bila kahwin dengan pekerja dalam bidang kontraktor ni. Sentiasa berjauhan...akak dah letih nak ikut ke sana sini. Anak-anak dah sekolah dah malas nak pindah randah.

Semoga akak diberi ketabahan dan kesabaran untuk jaga anak-anak sorang diri jauh jugak la dari sedara mara. InshaAllah supermom kan...

Selamat Tahun Baru 2018
Maaf andai tersalah bicara..tersentap hasil nukilan KakFiza. Semoga kita semua sentiasa dalam rahmatNya...Aamin

KakFiza
SungaiPetani

2 comments:

Wanny said...

hye...Selamat Menyambut Tahun Baru 2018....cuma nak btau...tajuk awkk tu..Patutnya penutup tirai 2017..tq...suka baca blog awk...

fiza hasan said...

Eh2...ye lah...😅😅😅

POPULAR POSTS

Follow Me