Thursday, December 28, 2017

# INFO # My Family

ORIENTASI SEK KEB SERI PINANG

Assalamualaikum...

Alhamdulillah...program sepanjang pagi ni berjalan dengan lancar walaupun dak Qisya sangat lah 'buas'nya. Kesana sini dia berjalan...huhu

Lepas pendaftaran, Angah (Haziq) masuk kelas untuk ambil exam tentukan kelas. Bila dah habis dia cakap senang je ibu...haha. Senang la sangat..semua exam dia cakap senanf.

Settle semua terus ke Koperasi beli buku dan settlekan yuran. Fuhhh..buku aktiviti ni pun wajib beli ke? Rasanya perlu minta persetujuan parent kot...huhu


Bayar je lah semua..tapi ramai betul parent yang persoalkan tentang buku aktiviti ni.

Ibu dah penat beratur 2 tempat dengan dukung si kecik ni. Dah tak kuasa nak bertekak. Habis semua urusan terus balik jer. Untung sekolah belakang rumah je kan..rempit naik moto je lah.

Sibuk dengan dak Qisya memang tak dan nak snap gambar Angah..sian dia.

Semoga berjaya dunia akhirat yer anak ibu...

KakFiza
SunfaiPetani

No comments:

POPULAR POSTS

Follow Me