Friday, November 10, 2017

# Meal Shakes # PARENTING

MEAL SHAKES PENAMBAH SELERA BUAT SI MANJA

Meal Shakes shaklee penambah selera buat simanja anda.

Sebagai ibu semestinya kita nak yang terbaik buat anak-anak kan. Ada sesetengah budak ni sangat cerewet memilih makan. Kalau kena yang ok, semua makanan dia bedal je..hihi


Tapi bagi yang memilih atau tak de selera nak makan susah jugak tu. Ada banyak cara untuk tambah selera makan mereka ni sepeti yang dah kak fiza cerita pada entry sebelum ini.

Cuma hari ni nak huraikan panjang sikit tentang pengambilan sumber nutrisi yang cukup lengkap untuk simanja anda. Penyelesaian kepada masalah anak-anak susah makan ni, boleh la amalkan Meal Shakes dari Shaklee.


Kenapa Meal Shakes?
Meal Shake memang kesukaan anak-anak tau. Rasa Vanila memang nyummy sangat. Ianya mengandungi sumber protein serta, Kalsium, Vitamin dan Mineral penting, Meal Shakes memang pilihan terbaik bagi mengembalikan selera makan anak. 

Meal Shakes juga memberikan mereka nutrisi yang lengkap dan sempurna. Kalau dah cuba sekali pasti repeat berkali-kali. Dah ramai parent yang memberi anak mereka cuba Meal Shakes ni dan berjaya menaikkan selera makan. 


Bukan sahaja untuk menambah selera makan, ibu-ibu pasti teruja bila dengan amalnya Meal Shakes ni, anak-anak dah jarang sekali nak sakit atau demam. Sememangnya Meal Shakes juga bagus untuk kuatkan imun mereka. Parut-parut luka juga cepat sembuh. 


Banyak lagi manfaat Meal Shakes ni tau. Bukan sahaja untuk kanak-kanak tapi orang dewasa juga boleh amalkan.

Mealshake sesuai untuk semua peringkat umur dari kanak-kanak berusia 1 tahun ke atas hinggalah orang dewasa. Nak Multivitamin dalam bentuk selain dari pil, Mealshake adalah pilihan tepat dan terbaik.

Berminat nak dapatkan Meal Shakes Shaklee buat keluarga anda boleh roger Kak Fiza 012 4513311. Call/wsap/sms..insha Allah akak layan nanti.


No comments:

POPULAR POSTS

Follow Me