Sunday, August 13, 2017

# INFO: KAYAP # KAYAP

CEGAH SAKIT KAYAP SEBELUM MELARAT

Kayap ohhhh Kayap..

Sebabkan Angah terkena Kayap, ibu pun ada idea nak menulis pasal Kayap. Hehee

Kak Fiza dah pun cuba cara Traditional. Alhamdulillah dah kering Kayapnya. Disamping Angah amalkan Vitamin C setiap hari, baru hari ni Kak Fiza dapat beri dia Nutriferon. Tengok pada testimoni kawan-kawan lain, bagus sangat amalkan Nutriferon ni.



Disebabkan Kayap ni adalahbsejenis Virus, jadi kita perlukan Suplimen yang boleh boost imun sistem Angah. Sebab Kayap bukan sahaja kita tengok luar je sakit..naik biji2 tu tapi sakitnya dibahagian dalam selagi masih ada virus yang serang saraf.

Tempoh penyembuhan kayap memakan masa, jadi langkah terbaik adalah mengawal kayap secara dari dalaman tubuh seperti menjaga pemakanan. Pantang larang orang lama jangan diabai.

Sistem imun yang lemah penyebab kayap menjadi semakin teruk serta berpanjangan dan boleh berjangkit pada bahagian lain pula. Jadi, pemakanan yang sihat dapat meningkatkan kekuatan sistem imun tubuh untuk mengelakkan penyebaran kayap.


Suplimen untuk Kuatkan Imun Sistem Pesakit Kayap

Nutriferon
Memang popular sebagai imun booster.
Mampu menguatkan sistem ketahanan badan dan membantu pesakit melawan penyakit yang sedang menyerang. InsyaAllah, Nutriferon membantu menaikkan sisten imun anda dan melawan semua virus yang ada.

Vitamin C
Meningkatkan sistem pertahanan badan kerana ia terlibat di dalam produksi antibodi, aktiviti dan tinggi sel darah putih yang sangat penting terlibat dalam penghasilan interferon

Garlic Complex
Bertindak sebagai antibiotik semulajadi. Ia bersifat antivirus untuk menghalang serangan jangkitan virus, bakteria dan kaum bagi memastikan penyakit tidak merebak menjadi lebih teruk.

Vivix
Vivix bertindak membuang segala sel-sel rosak dan cacat akibat serangan kayap kemudian menggantikannya semula dengan sel-sel baru yang sihat. Vivix membantu memulihkan sistem saraf yang rosak dan memingkatkan daya tahan tubuh melawan penyakit.

Jom tengok beberapa Testimoni mereka yang diserang penyakit Kayap ni..


Pada mereka yang ingin mendapatkan Set Kayap ni atau sebarang info produk atau apa sahaja, boleh hubungi Kak Fiza 0124513311 atau kalau segan nak whatsapp akak, korang boleh terus beli kat link dibawah..


Tapi..tak payah nak segan2 la tau. Bila2 masa je akak boleh layan korang...☺☺

No comments:

POPULAR POSTS

Follow Me