Thursday, June 1, 2017

# Omega Guard

BENGKAK SURUT DENGAN OMEGA GUARD

::Kisah Hadif dan Omega Guard::

Hensem boy ibu, masa minggu ujian awal tahun hari tu jatuh basikal habis bengkak pipi..ntah macam mana la dia kayuh badikal tu sampai jatuh longkang..


Pegi klinik..klinik soh pi hospital dan xray..balik rumah doc bekalkan ubat untuk surut bengkak..tapi dia makan sekali je..dia tak nak makan tak sedap katanya..

Jadi, ibu bagi dia Omega Guard. Up kan dos omega tu. Kalau biasa untuk kanak2 dia ambil sehari sebiji jer..tapi ibu paksa dia makan 2x sehari. Lagi 2 hari dah nak pi sekolah..takkan dengan muka bengkak kan...😃

Alhamdulillah...masuk hari ke2 dah surut bengkaknya. Memang salah satu fungsi Omega ni ialah mengurangkan keradangan dan inflamasi..jadi sangat sesuai untuk pulihkan bengkak dipipi tu..

Sian dia..biasalah kan..anak jantan!..😉


No comments:

POPULAR POSTS

Follow Me