Friday, February 3, 2017

# INFO: KESIHATAN # Nutriferon

KENALPASTI SISTEM IMUN YANG LEMAH

Macam mana nak tahu sistem imun kita lemah? Pernah tak dengar INTERFERON? haaa..meh nak cerita apa itu interferon.

Dalam tubuh kita ni, kalau berlakunya jangkitan penyakit, interferon ni tugasnya melindungi tubuh daripada serangan jangkitan. Kalau imun kita kuat, cepat la jangkitan baik. Kalau lemah, lambaaaaat sangat nak baik.



Biasa nampak kan? Kenapa la anak aku ni..lambat sangat baik demamnya. Tengok anak orang lain cepat jer. Hmm mungkin ubat anak dia lebih baik daripada ubat anak aku kot...😅😅

😷 Tanda sistem imun lemah
🎯 Kerap sakit
🎯 Ada banyak allergi
🎯 Stress sentiasa
🎯 Hormon tak berapa nak stabil
🎯 Ada sel kanser dan tumor

Ada salah satu tanda di atas? Wajib naikkan sistem imun serta merta.

Peranan Nutriferon dalam tingkatkan sistem imun memang terbaik. Disinilah bermulanya dimana interferon diransang supaya ia dapat bertugas dengan baik.

Nutriferon ni sebenarnya makanan yang menggalak interferon dalam tubuh manusia. Banyak makanan kat luar sana yang boleh tingkatkan interferon. 

Nutriferon diperbuat daripada 4 ramuan penting. Keempat ramuan ini apabila digabungkan akan membantu tubuh menghasilkan interferon secara semulajadi.

Bagaimana interferon berfungsi? 

Apabila bakteria masuk melepasi pertahanan badan, sel darah putih perlu bertindak. Namun sel darah putih memerlukan signal daripada interferon untuknya bertindak. Sebab itulah pentingnya fungsi interferon ini.

Nutriferon menggalakkan interferon secara semulajadi

Interferon telah ditemui pada tahun 1954 oleh pakar imunologis iaitu Dr Yasuhiko Kojima. Dr Yasuhiko mengambil masa selama 40 tahun untuk menghasilkan Nutriferon dengan membuat kajian ke atas 200 herba, dan hanya memilih 4 sahaja.

Interferon boleh juga didapati secara suntikan. Kebiasaannya akan diberikan kepada pesakit yang benar-benar memerlukan seperti pesakit kanser, hepatitis B dan lain-lain dengan kos yang sangat tinggi. Bagaimanapun suntikan interferon adalah sangat bertoksik sebenar.

Dengan pengambilan Nutriferon, interferon dalam tubuh akan dihasilkan secara semulajadi dan kelebihan lain adalah:
✅ Tidak bertoksik
✅ Selamat
✅ Dipatenkan
✅ terbukti secara klinikal
✅ Harga yang mampu milik
✅ Boleh diambil setiap hari oleh sesiapa sahaja

40 tahun kajian? betul2 nakkan yang berkualiti dan berkesan. Stok Nutriferon ni sememangnya perlu ada disetiap rumah. Akak punya stok pun dah lama habis..😂. Nak kena stok ni..

Ada yang nak cuba Nutriferon? Boleh wsap akak tau..012 4513311

No comments:

POPULAR POSTS

Follow Me