Friday, February 17, 2017

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

Assalamualaikum..

Hari ni tergerak hati nak tulis mengenai kelebihan yang kami sebagai SID dapat sepanjang menjadi ahli. Best tau sebab banyak yang ekslusifnya bila menjadi ahli.



Macam mana nak jadi ahli?
Mudah sangat. Modal serendah RM79 untuk keahlian seumur hidup dan renewal setiap tahun RM30 diberi dalam bentuk Voucher yang boleh diguna semula. Best kan..

Keahlian FREE pun ada tau tapi ada terma dan syaratnya. Dengan setiap pembelian lebih kurang RM700 atau 200UV, automatik free ahli. Mudah nak kira, beli 2 botol VIVIX dah layak dapat keahlian free.

Kenapa perlu jadi ahli?
1. Dapat beli produk pada HARGA AHLI (15-25% less than retail price). Bila ada promosi khas untuk ahli, harga akan jadi jauh lebih murah sehingga 40% less.

2. Dapat CASH BONUS hasil pembelian setiap bulan bermula dari 5% hingga 21%. Makan sendiri pun boleh dapat bonus tau. Lagi banyak UV terkumpul lagi banyak bonus boleh dapat.

Saya tak nak jadi ahli la sebab tak pandai Bisnes!
Jadi ahli TAK WAJIB pun buat bisnes. Ramai je join ahli sebab nak makan sendiri sambil kumpul point. Alahhhh..macam korang join membership SOGO, PARKSON & etc tu la. Ada hari members day jugak kan. Begitu jugak shaklee..haa time promo tersenyum simpul semua ahli.

Wajib ke buat belian setiap bulan?
Tiada pembelian minima yang wajib pun. Tapi jangan la harapkan bonus bila tak buat belian yer..hihi

Dah makan sendiri, tiba-tiba nak join bisnes?
Boleh sangat. Dialu2 kan menyertai keluarga besar kami (GMF) untuk sama2 menempa kejayaan.

Kenapa Bisness Shaklee?

1. CASH BONUS

2. Selain CASH BONUS setiap bulan dari 5% sehingga 21%..pada leader shaklee juga layak dapat CAR BONUS dan INSENTIF TRIP PERCUMA dari Shaklee. Best sangat.

3. Dapat BELAJAR BISNES Shaklee (online & offline) dengan bantuan MENTOR. Group Business Leader kami telah berjaya melahirkan ramai usahawan Shaklee.

4. Dapat join EXCLUSIVE SPECIAL GROUP di FACEBOOK dan TELEGRAM untuk info produk, konsultasi, testimoni dan tips daripada leader kami sendiri sebagai CERTIFIED SHAKLEE PRODUCT TRAINER!

Banyaknya nak story. Cukup dulu sampai sini. Ada yang berminat nak join Shaklee dengan kak Fiza? Boleh wsap/call/sms 012 4513311

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...