Monday, December 26, 2016

# My Family # QISYA AZZAHRA

QISYA AZZAHRA 6 BULAN DAH

Assalamualaikum...selamat pagi semua. Cuti sekolah dah nak habis kan. Cuti sekolah kali ni memang tak pergi mana pun. Kesian anak-anak sebab Abahnyactak dapat cuti..bizi sokmo. Ibu nak bawak jalan2?..dekat boleh la. Sebab ada si kecik comel ni memang malas nak bersesak bagai. Satgi macam-macam penyakit plak dapat.





Sekarang pun dak Qisya ni batuk + selsema plak..lagilah ibu malas nak meronda. Kita keluar rumah pergi shaklee dan pergi cod barang je yer anak-anak..hihi.

Alhamdulillah..cepat masa berlalu. Dah 6bulan adik kecik ni. Diberi nama Qisya Azzahra. Nama Qisya tu lama tau ibu simpan..dapat jugak sorang puteri ni..

Ok lah..saja2 nak celoteh pagi. Selamat bercuti semua dan selamat tahun baru. Lagi beberapa hari je lagi kan..

Nak order shaklee dengan ibu Qisya..wsap tau..

No comments:

POPULAR POSTS

Follow Me