Wednesday, December 7, 2016

LUKA AKIBAT DIABETES SEMBUH SEPENUHNYA

Assalamualaikum..Excited nak update kisah sorang pakcik ni yang amalkan vivix bulan 3 yang lalu. Kalau ada terbaca entry lalu, mesti ngeri tengok keadaan beliau. 

Ini update terbaru tentang pakcik ni. Siap boleh berlari dah. Best kan. Kisah beliau ada di sini ➡ Cara Sembukan Luka Akibat Diabetes


Alhamdulillah pakcik. Semoga bertambah sihat yer. Saya hepi sangat.

Boleh hubungi saya Fiza Hasan 012 4513311. InsyaAllah saya boleh membantu. Atau ingin membuat pembelian sendiri boleh sahaja klik dibawah untuk pesanan.



Sekiranya anda berminat menjadi Pengedar Shaklee terus hubungi saya Fiza 012 4513311. Saya memerlukan pengedar di Seluruh Malaysia termasuk Indonesia, Singapura dan Brunei.

Kehadiran anda sangat diperlukan.

Pengedar Sah Shaklee Sungai Petani, Kuala Ketil dan 
Padang Serai 
Fiza Hasan (Shaklee ID 949698)
012 4513311 (whatsapp /sms)
COD : Bandar Puteri Jaya, Econsave BPJ, Giant Sungai Petani

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...