Friday, December 9, 2016

JANA PENDAPATAN ONLINE UNTUK LEPASAN UNIVERSITI

Assalamualaikum semua..
Ada tak dikalangan kawan-kawan atau ada adik beradik yang baru je habis belajar? Tak kisah la baru lepas grad dari Universiti Awam ke atau swasta ke ataupun lepasan SPM pun ok..dan nak cuba berjinak-jinak dengan bisnes? Sekarang susah nak dapat kerja tau. Peratus nak dapat kerja dengan kelulusan kita ada pun berapa la sangat kan.



Lepas grad mesti korang nak cari kerja kan? Nak bayar PTPTN, nak bagi wang saku kat mak ayah, nak pakai motor/kereta macam orang lain dan bla bla lagi. Perlukan duit kan? Sebelum nak dapat kerja yang sesuai, apa kata korang join team shaklee akak. Lepas dah dapat incentif dari shaklee mesti dah tak ingat nak cari kerja nanti..percaya lah..hehe


Akak dulu grad dari UM tahun 2008 dan Alhamdulillah terus je dapat kerja dalam skop yang sama la. Tapi akak kerja tak lama dalam 2tahun lebih je. Lepas suami dapat transfer ke Utara terus berhenti dan fokus bisnes online 24jam. Ada jugak cari kerja tapi banyak company reject sebab masa tu akak pregnant. Sedeh kan?. So memang tekad beronline bisnes je lah.

Jadi..disini, akak ada tawaran hebat untuk adik-adik yang sedang mencari kerja. Dan akak juga memerlukan bisnes partner yang komited dan bersungguh-sungguh untuk bisnes online shaklee.

Kenapa Shaklee?
1. Modal serendah RM80 sahaja untuk daftar Keahlian. Ada juga tawaran keahlian percuma mengikut terma dan syarat.

2. Tak perlu susah payah simpan stok dan tak perlu keluarkan modal banyak beribu-ribu utk buat stok kat rumah. Sistem online shaklee sangat mudah.

3. Produk yang terbukti berkesan dan selamat berdasarkan kajian saintifik dan landmark study yang ada.

InsyaAllah..akan ada GROUP SUPPORT untuk bimbing kita semua mencapai 5 angka sebulan. 
Apa yang akak perlukan dari korang adalah:
  • Komited dan bersungguh-sungguh
  • Perlukan duit/suka sangat dengan duit tapi bukan nak jadi hamba duit tau.
  • Sanggup belajar dan tidak mudah give up
  • Berfikiran terbuka dan positif
  • Berani sahut cabaran
Ada ciri-ciri di atas? Hubungi akak sekarang. Bermula dengan 2 angka..3 angka dan mampu melonjak ke 5 angka dan seterusnya.


Sekiranya berminat menjadi Pengedar Shaklee terus hubungi Kak Fiza 012 4513311. Pengedar di Seluruh Malaysia termasuk Indonesia, Singapura dan Brunei amat diperlukan.

Pengedar Sah Shaklee Sungai Petani, Kuala Ketil dan 
Padang Serai 
Fiza Hasan (Shaklee ID 949698)
012 4513311 (whatsapp /sms)
COD : Bandar Puteri Jaya, Econsave BPJ, Giant Sungai Petani


No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...