Wednesday, December 14, 2016

INDAHNYA HIDUP INI

Rezeki ni luas..bukan sahaja dalam bentuk duit dan kemewahan kan..anak-anak sihat gembira pun dah kira rezeki. Kalau bagi orang berbisnes ni, mesti lah nak ada sale hari-hari. Barulah rezeki namanya tapi tak semestinya kena ada sale kan. Dipermudahkan urusan seharian pun dah dikira rezeki..



Kisahnya tiba-tiba awal bulan baru ni kereta sangkut kat bengkel dekat seminggu. Ada beberapa customer tiba-tiba nak barang urgent minta cod..terpaksa lepaskan sebab diaorg nak cepat kan..tak dapat nk keluar sebab tak de transport. Tak pe..Yakin ada rezeki lain nanti.

Minggu ni pulak, 2 hari berturut-turut customer yang consume Vivix wsap tanya pasal healing crisis dan sorang customer pasal HB low tanya cara makan tapi diaorang beli dari SID lain. Akak ni tidak la kejam biarkan wsap tu berlalu begitu saja. Jadi, layan je lah. Apa salahnya berkongsi apa yang kita tahu kan..moga ada yang lain datang nanti..😊

Alhamdulillah..tak der rezeki bershaklii tapi ada rezeki lain yang muncul..Syukur Alhamdulillah..Yang penting jangan putus asa dan selalu meminta padaNya. Jaga hubungan kita dengan Allah swt dan sesama kita.

Yakin rezeki itu pasti milik kita. Semoga kita semua dikurniakan rezeki yang luas olehNya...Amin

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...