Wednesday, December 7, 2016

COLLAGEN SHAKLEE VITAMIN KULIT CANTIK

Assalamualaikum semua..
Wahhh..promosi Collagen Shaklee tau bulan ni. Sepanjang saya join shaklee, saya pernah makan 2 kotak collagen shaklee. Beli time offer je sebab nak jimat belanja kan. Lepas dah habis terus stop. Tapi..bulan ni offer lagi tau..tengah dok fikir nak grab ni. Bukan senang nak ada offer. Setahun sekali pun payah ni.

Apa yang bestnya collagen ni. Meh saya share testimoni best dari kawan-kawan yang amalkan collagen ni.

Boleh kecikkan liang-liang pori tau. Belum pun habis sekotak.

Kulit pun makin moist..haaa..bukan kek je moist nanti. Mesti best kan?


Bekas jerawat pun boleh hilang. Ni yang paling best. Wajib cuba ni.

Klik sini untuk semua info tentang COLLAGEN SHAKLEE

Ada tak yang nak cuba sempena promosi bulan ni. Harga sememangnya best ni. Tak percaya? Boleh contact Fiza 012 4513311 atau pembelian online boleh dilakukan dengan cara di bawah.



Sekiranya anda berminat menjadi Pengedar Shaklee terus hubungi saya Fiza 012 4513311. Saya memerlukan pengedar di Seluruh Malaysia termasuk Indonesia, Singapura dan Brunei.

Kehadiran anda sangat diperlukan.

Pengedar Sah Shaklee Sungai Petani, Kuala Ketil dan 
Padang Serai 
Fiza Hasan (Shaklee ID 949698)
012 4513311 (whatsapp /sms)
COD : Bandar Puteri Jaya, Econsave BPJ, Giant Sungai Petani

4 comments:

mummy jasmeen said...

waa.. ramai cakap shaklee ni bagus taw.. bdw kita baru follow.

ni entry terbaru saya http://mummyjasmeen.blogspot.my/2016/12/thai-food-festival.html

Cik Itah said...

bagus produk ni

Fiza Hasan said...

Mmg bagus..nnti kita singgah

Fiza Hasan said...

Boleh cuba nnti cik itah

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...