Monday, December 5, 2016

CARA TURUNKAN BERAT BADAN TANPA PERLU BERLAPAR

Bila kita detox..automatik badan kita rasa fresh..bertenaga dan paling best berat badan turun. Sebab itu lah pentingnya detox ni. Jadi, pada sesiapa yang nak kurus..mesti kena detox dulu..barulah kesan vitamin yang kita makan untuk kurus tu diserap dengan jayanya. Sambil menyelam minum air.

Bila berdetox..insyaAllah mesti boleh kurus lah. Kita belanja satu lagi testimoni rakan FB yang berjaya turunkan berat badan dengan program detox.


InsyaAllah..shaklee selamat dan semulajadi. Yang penting bebas bahan kimia.


Sebelum ini, saya pernah kongsikan 10 sebab mengapa kita perlu detox. Boleh rujuk entry sebelum ini. 


Jom detoks cara shaklee dengan saya. Kita akan tubuhkan group detoks bagi membantu anda menjalani detoks dengan lebih berkesan. Banyak info menarik akan kita kongsikan bersama.
Boleh hubungi saya Fiza Hasan 012 4513311. InsyaAllah saya boleh membantu.

Atau ingin membuat pembelian sendiri Set Detox shaklee boleh sahaja klik dibawah untuk pesanan.


Sekiranya anda berminat menjadi Pengedar Shaklee terus hubungi saya Fiza 012 4513311. Saya memerlukan pengedar di Seluruh Malaysia termasuk Indonesia, Singapura dan Brunei.

Kehadiran anda sangat diperlukan.

Pengedar Sah Shaklee Sungai Petani, Kuala Ketil dan 
Padang Serai 
Fiza Hasan (Shaklee ID 949698)
012 4513311 (whatsapp /sms)
COD : Bandar Puteri Jaya, Econsave BPJ, Giant Sungai Petani

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...