Thursday, December 8, 2016

CARA TAMBAH PENDAPATAN DENGAN BISNES ONLINE

Assalamualaikum..

Entry pembuka tirai hari ni. Saya mula berjinak-jinak dengan bisnes online pada tahun 2008. Waktu tu saya masih bekerja di salah sebuah syarikat swasta di TTDI KL. Produk utama saya masa tu shawls. Biasa ambil stok kat Jalan TAR je.




Ye lah, mugkin waktu tu tiada perancangan, tiada target, jadi lah mcm sekarang. Tapi tak pe kan..masih ada waktu untuk merebut kejayaan.

Sekarang pun produk shawls, baju dan lain-lain masih seperti biasa. Boleh la buat extra income setiap bulan. Dan shaklee pun penyumbang tetap income saya setiap bulan.

Penting tau untuk mula berjinak-jinak dengan bisnes online ni. Sebab sekarang semua urusan dah banyak yang dalam talian. Macam saya sendiri, semua bil, utiliti dan transfer duit dan lain-lain..semuanya secara online. Dah tak pernah beratur kat pejabat pos tu nak bayar bil. Mudah kan.

Disamping ada pendapatan tetap setiap bulan, dengan bisnes online juga boleh bagi kita pendapatan sampingan. Dengan keadaan ekonomi sekarang, semua barang makin mahal. Semuanya perlukan duit dan inilah platform terbaik untuk kita kan. Orang yang bekerja pun perlukan extra..lagi la saya yang dok rumah je. Nak jugak rasa pegang duit sendiri kan. Sambil berbisnes dapat uruskan anak-anak sendiri. 

Sebelum berjinak-jinak dengan Shaklee, pernah juga berhasrat nak kerja semula tapi bila fikir balik kenapa tidak buat bisnes sungguh-sungguh. Berikan komitment 100%. Alhamdulillah dengan bisnes sedia ada mampu dapat balik sebulan gaji terus tak fikir kerja dah. Kenal pulak Shaklee terus jatuh cinta dan nak jadikan Shaklee sumber pendapatan tetap saya. 

Ada rakan-rakan yang berminat untuk berbisnes online? Tak tahu nak bisnes apa? Nak tak join Shaklee?
Sekiranya ada yang berminat menjadi Pengedar Shaklee terus hubungi saya Fiza 012 4513311. Saya memerlukan pengedar di Seluruh Malaysia termasuk Indonesia, Singapura dan Brunei.

Kehadiran anda sangat diperlukan.

Pengedar Sah Shaklee Sungai Petani, Kuala Ketil dan 
Padang Serai 
Afriza Abu Hasan (Shaklee ID 949698)
012 4513311 (whatsapp /sms)
COD : Bandar Puteri Jaya, Econsave BPJ, Giant Sungai Petani

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...