Tuesday, December 6, 2016

CARA SAYA MENJANA PENDAPATAN

Bonus bulanan buat apa?
Biasanya duit bonus menampung keperluan harian yang tak cukup. Biasa zaman sekarang ni semuanya duit. Keluar rumah mesti kena ada duit.


Alhamdulillah..walaupun tak banyak, boleha menampung keperluan bulanan kami. Kadang-kadang duit bonus saya buat modal beli barang. So ada lah barang kat rumah kalau kebetulan nanti customer cari kan. Dengan bonus jugak saya beli flyers dan semua keperluan untuk bisnes ni.

Banyaknya memang untuk keperluan keluarga lah. Dah memang bekerja untuk keluarga. Kawan-kawan yang lain mcm mana? Saya tengok kat newsfeed saya ni ramai yang berbisnes kan..

Kalau ada yang minat nak join saya untuk menampung keperluan keluaga..boleh hubungi saya 012 4513311

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...