Friday, December 9, 2016

CARA MUDAH MERAWAT RAMBUT GUGUR

Assalamualaikum..
Semalam ada taip entry pasal cara merawat keguguran rambut secara semulajadi. Maklum la sejak Qisya dah masuk 6bulan ni makin banyak semburan yang dia buat dan makin hari makin banyak rambut gugur.



Jadinya..kena la konsistent semula set rambut gugur ni. Sebelum tu cuba tengok perkongsian menarik dari video ni



Puan Maria berhadapan dengan masalah rambut gugur yang teruk. Setiap kali basuh dan sikat rambut, mesti ada yang jatuh ke lantai. Bila rambut kerap gugur, lama kelamaan rambut akan kelihatan botak bertompok pula. Muda lagi tapi dah nampak tua sebab botak..hehe

Saya mencadangkan set rambut gugur Shaklee untuk membantu anda.



1. ESP 

ESP adalah serbuk protin. Kekurangan protin menyebabkan pertumbuhan rambut menjadi perlahan. Pastikan bahawa anda makan cukup protein agar rambut anda tumbuh lebih cepat dan sihat. 

2. B Complex
Salah satu punca rambut gugur adalah disebabkan tekanan emosi. B Complex adalah vitamin anti stress yang membantu untuk memberi perasaan tenang. Kandungan utama Vitamin B3 adalah berguna untukmembaiki aliran darah pada kulit kepala, Vitamin B6 pula untuk mengelakkan rambut dari gugur. Vitamin B12 juga memainkan peranan untuk elak rambut gugur. Kesimpulannya kelebihan B Complex sangat banyak untuk masalah rambut gugur. 

3. Zink Complex
Diet yang kurang zink boleh membawa kepada kelemahan sistem imun yang boleh menyebabkan keguguran rambut. Zink boleh memainkan peranan yang penting dalam modulation paras testosteron pada lelaki normal. Apabila hormon seimbang maka risiko kehilangan rambut boleh dikurangkan. Zink boleh menguatkan folikel rambut anda dan boleh membantu mencegah beberapa jenis keguguran rambut. 

4. Prosante Hair Care System
Istimewanya set ni ia adalah bebas paraben, bebas SLS.
✅ Prosante Revitalizing Shampoo
✅ Prosante Lightweight Conditioner
✅ Prosante Nourishing Scalp Treatment


Berminat nak dapatkan set penjagaan rambut di atas?
Boleh hubungi saya Fiza 012 4513311. InsyaAllah saya boleh membantu. Atau ingin membuat pembelian sendiri boleh sahaja klik dibawah untuk pesanan.



Sekiranya anda berminat menjadi Pengedar Shaklee terus hubungi saya Fiza 012 4513311. Saya memerlukan pengedar di Seluruh Malaysia termasuk Indonesia, Singapura dan Brunei.

Kehadiran anda sangat diperlukan.

Pengedar Sah Shaklee Sungai Petani, Kuala Ketil dan 
Padang Serai 
Fiza Hasan (Shaklee ID 949698)
012 4513311 (whatsapp /sms)
COD : Bandar Puteri Jaya, Econsave BPJ, Giant Sungai Petani

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...