Wednesday, November 16, 2016

VIVIX MEMBANTU PESAKIT SLIPPED DISC

Slipped Disc? Memang susah nak bergerak dengan senang hati kemana saja kan. Kita boleh tengok jika ada ahli keluarga kita yang mengalaminya. 

Selain rawatan ubat-ubatan dan traditional, Set Slipped Disc Shaklee ini mungkin membantu anda pulih dan mampu bergerak seperti dahulu. Shaklee memang terbukti selamat dan InsyaAllah Berkesan. 




Vivix™ Merupakan agen anti penuaan di mana menjaga keanjalan struktur Disc tulang belakang dan mengurangkan risiko Slipped Disc. Menyokong kesihatan sendi dan kesihatan tubuh dengan memberikan keperluan secara menyeluruh.

Selain Vivix sebagai Suplemen utama, anda juga boleh  Ostematrix yang terkenal dengan kalsium, magnesium dan beberapa vitamin dan mineral yang lain. Kalsium sangat baik untuk tulang dengan memastikan tulang kuat dan padat. Ia juga penting untuk kesihatan ligamen dan otot. 

Ostematrix dilengkapi dengan vitamin D untuk membantu penyerapan kalsium dengan lebih cekap dan untuk pertumbuhan tulang. 

Omega Guard - Omega-3 merupakan anti inflamasi baik. Ia membantu mengurangkan keradangan akibat sakit sendi, mengurangkan degradasi tulang. 

Advance Joint Health Tablet - AJHT merupakan formulasi khas dari shaklee untuk menyokong kesihatan sendi. Ia membantu memelihara kesihatan ligamen serta otot penyambung agar kekal sihat, menyokong keselesaan sendi, dan meningkatkan kesan kusyen pada sendi.

Sememangnya kita mempunyai pilihan kan. Pilihan yang terbaik mampu merawat segala jenis penyakit. InsyaAllah dapat membantu.

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...