Thursday, November 17, 2016

# SENDI/ARTHRITIS/SLIPPED DISC # SLIPPED DISC

CARA MUDAH RAWAT SLIPPED DISC

Assalamualaikum..

Sekarang ni dah masuk musim tengkujuh. Asal petang jer mesti hujan. Sejuk-sejuk gini, bancuh kopi sedap ni..☺

Ok lah..berbalik pada tajuk kita hari ini, saya ingin kongsikan kisah seorang kakak ni yang menghadapi masalah sakit sendi. Berbulan-bulan la jugak sehinggakan nak berjalan jauh pun dah sakit. Nak solat pun terpaksa berkerusi. Bayangkan sampai dah tahap macam tu.


Tugas beliau di sekolah pastinya banyak kerja dan perlukan banyak pergerakkan. Jadinya, kakak ni mencuba produk Vivix.

Alhamdulillah..selepas 2minggu amalkan Vivix, dia mula rasakan perubahan. Sakit dilutut makin berkurangan dan selepas sebulan sakit lututnya kembali sembuh. Dah tak perlu solat pakai kerusi lagi. Dia sangat gembira dengan perubahan ketara tersebut dan terus order borol kedua.

Best kan..bila apa yang kita kongsi dapat memberi manfaat kepada semua orang. Beliau gembira akhirnya dapat bergerak seperti biasa. Vivix membantu sakit yang beliau alami.

Bagi anda atau keluarga terdekat mengalami masalah yang sama jangan takut untuk mencuba. InshaAllah tak rugi malah berbaloi dengan hasilnya nanti.

Prevent is better than cure

Hubungi 012 4513311

No comments:

POPULAR POSTS

Follow Me