Wednesday, November 2, 2016

# KOLESTEROL

BAHAYA KOLESTEROL TINGGI

Makanan malaysia ni mmg jenuh kan. Kalau keluar jalan-jalan mesti cari makan punyalah. Tak kan nak tengok saja makanan yang sedap2 tu..😂 

Banyaknya kita makan banyak tu jugalah kadar kolestrol yang tinggi meresap ke dalam badan kita. Sape cakap kolesterol bahaya? kolesterol baik pun ada tau. Yang sememangnya amat diperlukan oleh tubuh kita. Bahayanya adalah kolesterol jahat tu...itu yang perlu kita nyahhh jauh2..

Kolestrol ni pembunuh senyap tanpa kita sedari. Cuba cek kadar kolestrol hari ini jugak! Berapa kadar mg kolestrol kita? Kurus pun jgn disangka tiada kolesterol tinggi! Wajib check jugak tau. 


Cer tengok poster dibawah..6juta rakyat Malaysia tinggi kolesterol! Nak jadi sebahagian dari 6juta tu. Tak nak la kan. Lebih baik cegah dari awal..haa.untung jugak yer bila rega minyak masak naik ni..dah dpt kurangkan minyak dlm masakan..😂😂

Kesihatan yang sihat bukan untuk diabaikan. Sayangi diri sendiri..sayangi keluarga anda. Makan sedap boleh jer tapi pilihlah yg sihat. Eat clean gitu..😊

Di dalam entry yang lepas saya ada ceritakan bagaimana Vivix berjaya menurunkan bacaan kolesterol seorang customer. Dan banyak lagi testimoni hebat mengenainya.

Ingin tahu set kolesterol yang sesuai untuk kesihatan anda boleh terus hubungi 0124513311.

#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing

No comments:

POPULAR POSTS

Follow Me