Wednesday, October 19, 2016

TESTIMONI CARA MUDAH MERAWAT GOUT (part II)

Sebelum ini, saya telah berkongsi kisah derita seorang pengguna Vivix yang telah pun bebas Gout tanpa perlu dialisis lagi. Alhamdulillah..banyak testimoni pengguna yang yakin dengan Vivix.

Ini adalah perkongsian seorang lagi pelanggan Vivix. 




Kasih seorang anak kepada ayahnya. Ayahnya menderita Gout sejak berpuluh tahun lalu. Ubat Gout dan Pain Killer memang teman sejati lah kiranya. Salah makan sikit pun memang Gout menyerang sampai nak jalan pun memapah ke dinding. Sejak amalkan Vivix 1 sudu setiap hari, Alhamdulillah serangan Gout makin kurang dan bertambah kurang. Ubat Gout dan Pain Killer pun tolak tepi dah. Dah perlu ambil lagi.

Syukur Alhamdulillah. Berpuluh tahun derita akhirnya sembuh. Sebaik-sebaik perancang hanyalah DIA. Kita hanya mampu berusaha selagi terdaya.

Boleh rujuk juga Testimoni dalam entry sebelum ini.

Khasiat Vivix ada saya ceritakan pada entry sebelum ini Cara mudah merawat Gout. Semoga perkongsian ini dapat memberi manfaat kepada kita semua.

Sekiranya anda berminat mendapatkan maklumat lanjut mengenai Vivix boleh terus hubungi saya.


🌹 Your Trusted SID 🌹
Tel/wsap: 012 451 3311
Instagram: afriza_abuhasan

INFO KEAHLIAN ➡ AHLI

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...