Monday, October 31, 2016

TESTIMONI CARA MENGURANGKAN TEKANAN DARAH

Menurut kajian oleh Persatuan Hipertensi Malaysia, didapati bahawa hampir 4.8 juta rakyat Malaysia menghidap penyakit darah tinggi dan sekurang-kurangnya 42% orang dewasa Malaysia yang berusia lebih dari 30 tahun menghidap penyakit darah tinggi.

Menakutkan tak? Ada yang mengalami simptom2 darah tinggi? Tetapi biasanya darah tinggi memang tiada tanda2 awal yg boleh kita kenalpasti...kalau dah ada tanda2 seperti pening2, vertigo, selalu pitam tu..elok dapatkan rawatan segera.



Bagi yang mengalami hipertensi ni pengambilan omega guard adalah disarankan. Omega ni adalah minyak ikan yang mengandungi asid lemak 3 yang dipercayai mampu mengurangkan tekanan darah, membantu melancarkan peredaran darah, mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata.

Dengan pembelian 2botol omega guard ini anda layak mendapat harga promosi sebanyak 5%. Hari ini adalah hari terakhir utk tawaran ini. Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya..

012 4513311


No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...