Tuesday, October 18, 2016

CARA MUDAH MERAWAT GOUT

Gout merupakan serangan akibat tingginya asid urik di dalam badan dan pelbagai punca lain turut dikenalpasti. Simptom Gout sangat mudah dikenali. Terdapat rawatan semulajadi yang boleh diamalkan oleh pengidap Gout.

Mereka yang mengalami Gout boleh juga mencuba beberapa jenis Suplemen yang boleh membantu merawat Gout sekaligus mengurangkan serangan. Antaranya ialah:



Detox semulajadi yang menyingkirkan toksid secara lembut dari badan. Anda perlu mengambil air yang banyak untuk melancarkan proses detox ini.




Memelihara kandungan bendalir dalam badan supaya mencukupi untuk mengelakkan dehidrasi. Penting untuk pesakit gout mempunyai air mencukupi dalam badan untuk proses perkumuhan asid urik. Ia berkaitan dengan pengambilan alfalfa sebagai detox.

Mengelakkan keradangan sendi

VIVIX


Namun, adalah dicadangan pengambilan VIVIX sebagai Suplemen utama utk Gout kerana telah terbukti Vivix sangat berkesan. Akan saya kongsikan Testimoni pengguna Vivix nanti.

Vivix terdiri daripada 4 bahan Semulajadi yang tinggi antioksidan iaitu Anggur Muscadine, Elderberry, Purple Carrot dan Polygonum Cuspidatum (Knotweed Jepun).

Dengan rumusan terhebat resveratrol dan polifenol ini menjadikan Vivix sebagai satu supplement antioksidan yang berupaya meningkatkan imun sistem kita untuk melawan asid urik dalam darah.


Dengan meningkatkan antioksidan dan mengurangkan pengoksidaan, anda berupaya untuk mengurangkan kerosakan sel dan seterusnya mengurangkan pengeluaran kristal asid urik penyebab gout.

Sekiranya anda atau keluarga dan rakan-anda mengalami masalah Gout, boleh dicadangan Vivix sebagai ikhtiar untuk pulih. Jika terdapat sebarang kemusykilan boleh segera hubungi saya.

🌹 Your Trusted SID 🌹
Tel/wsap: 012 451 3311
Instagram: afriza_abuhasan

INFO KEAHLIAN ➡ AHLI

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...