Sunday, October 2, 2016

3 SEBAB PRODUK SHAKLEE JADI PILIHAN SAYA

Produk shaklee sememangnya terbukti berkualiti dan berkesan. Ramai pengguna shaklee di seluruh Malaysia. Saya sendiri setia dengan shaklee hampir 3tahun. Pastinya kerana produknya.

Terlalu banyak lambakan produk kesihatan yang ada tapi pasti ke kita semua produk tu selamat? 






3 sebab produk shaklee memang best.:

1. PRODUK SELAMAT
  • Menjalani lebih 80,000 ujian kualiti setiap tahun. 
  • Potensi yang dijamin -> pengesahan dari pihak ketiga hasil dari Landmark Study. 
  • Keaslian dijamin -> 350 ujian pencemaran dilalukan terhadap SETIAP bahan botani100% kepuasan dijamin

2. PRODUK MESRA ALAM
  • Tiada perisa tiruan
  • Tiada pemanis tiruan
  • Tiada pewarna atau lemak trans
  • Tiada suapan tersembunyiTidak menjalani ujian terhadap haiwan
  • Tidak mengandungi bahan yang dilarang
  • Tidak mengandungi peluntur klorin

3. PRODUK BERKESAN
  • USD 250 juta dilaburkan terhadap ujian-ujian, kajian dan pembangunan (R&D)
  • 70 kajian klinikal telah diterbitkan
  • 60 orang saintis Shaklee
  • 50 patents

Inilah sebabnya produk shaklee jadi pilihan saya. Ini pilihan saya sebab saya juga pengguna yang berhak memilih.

PREVENT IS BETTER THAN CURE


🌹 Your Trusted SID 🌹
Tel/wsap: 012 451 3311
Instagram: afriza_abuhasan


KEAHLIAN ➡ AHLI

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...