Tuesday, September 6, 2016

# GENERAL INFO # SHAKLEE PADANG SERAI

PENGEDAR SHAKLEE SUNGAI PETANI - PADANG SERAI

Assalamualaikum semua...
Hari ni nak buat entry ringkas jer. Sebelum ni dah ada pun entry pasai ni tp saja2 nk up lagi...

Sebelum ni pun ada ada entry pasai Pengedar Shaklee Sungai Petani. Juga boleh refer di Shaklee Sungai Petani dan di Pengedar Shaklee Padang Serai - Sungai Petani

Akak pengedar shaklee Sungai Petani dan Padang Serai tau. Sebelum ni dok kat Padang Serai jadinya ramai dah customer kat situ. Customer ni ibaratnya macam kawan2 jer kan..ke mana pun akak pergi mesti akan ingat. Kot2 depa tak ingat akak nk order kat org lain tu lain cita la na..

Alhamdulillah..ramai ja geng Padang Serai mengorder. Lagi byk dr geng Sungai Petani.😆😆



Akak masih baru di Sungai Petani ni. Tetapi InsyaAllah khidmat terbaik akak berikan utk anda semua nanti.
Akak cover area2 sekitar rumah akak Bandar Utama. Kalau yang jauh tu kita tgk la byk mn brg yg diorder..berserta caj hantar nnti. Ada ja sampai Kuala Ketil akak pernah COD brg.

Jadi pada yg nk order vitamin boleh terus wsap akak yer.. 012 4513311

No comments:

POPULAR POSTS

Follow Me