Thursday, September 15, 2016

# BASIC H # PENCUCI SERBAGUNA

PENCUCI SERBAGUNA BASIC H

Tak lengkap keperluan rumah jika tak ada Basic H ni. Memang pelbagai guna..balik raya dari kampung baru ni..masuk2 rmh tgk penuh habuk...adehhhh..


Tapi ibu kat sini selamat sbb ada Basic H shaklee.hihi. Mesti ada antara korang tau tahu shaklee ada produk penjagaan rumah mcm basic h ni..mmg serbaguna tau!

Basic H ni bertindak sebagai pencuci dan juga 1001 kegunaan! Banyakkk sgt kelebihan Basic H ni..yang x lojik dek akal pun ada..haaa

👉 mempunyai kepekatan yang tinggi.
👉 dapat menghilangkan kotoran, gris, dan banyak lagi
👉 tidak perlu dibilas
👉 tidak meninggalkan sisa sabun
👉 tanpa toksik
👉 surfaktan biodegradasi

Mmg wajib ada benda ni kt rmh...pelbagai kegunaan lain yg pastinya korang puas hati..

📣cuci kereta
📣rendam bajukotor / luntur
📣mop lantai
📣rendam emas supaya tampil berkilau
📣menghilangkan kutu dikepala (jadikkan shampoo)
📣memberi kelegaan demam campak / cikenpox (berendam dalam bancuhan basic h)
📣lap cermin
📣cuci screen lappy
Dan byk lagi la...tak tersenarai la plak..

Basic H Shakleemg sgt2 BERBEZA dengan produk pencuci yang lain..

SELAMAT!
➻ tidak bertoksik
➻ tanpa gas beracun
➻ tanpa bahan kimia yang berbahaya
➻ tanpa bahan pewangi
➻ lembut pada tangan
➻ mengandungi kandungan pH yang seimbang
➻ tanpa klorin

BERKESAN!
➻ mampu menanggalkan kotoran yang berminyak
➻ 16 auns Basic H boleh dicairkan di dalam 48 gelen air kerana kepekatannya yang tinggi!!

MESRA ALAM!
➻ diekstrak daripada ramuan semulajadi seperti jagung dan kelapa
➻ tanpa fosfat
➻ diisi di dalam bungkusan yang boleh dikitar semula
➻ tanpa bahan pewarna
➻ selamat untuk sistem septik dan pembentungan

nak Basic H?..meh wsap kite 0124513311

No comments:

POPULAR POSTS

Follow Me