Friday, September 16, 2016

# JAMU MODEN # SET BERPANTANG

JAMU MODEN VS TRADITIONAL

Org dulu2 mmg byk petua traditional kan..pelbagai jenis ramuan, akar kayu, ulam-ulaman semua dijafikan jamu utk sigatkan tubuh badan..


Lagi2 jamu2 utk wanita lepas bersalin ni..mmg akan alami perbuhan dalaman dan luaran jika tidak dijaga dengan betul.. 




Bila alami proses bersalin maka mula la badan akan cepat letih , lesu, tak bermaya, kulit makin kusam , berjerawat, alami keputihan melampau, berat badan bertambah, alami masalah badan berbau, rahim tak kuat dan macam-macam lagi  yang boleh menganggu rutin harian.


Jamu bersalin dulu2 dia punya bau mmg tak tahan..tp terpaksa la hadap kan..



Makan jamu dah jadi amalan wanita sejak dulu lagi untuk penjagaan kesihatan dalaman. Sekarang pun ramai orang boleh dapatkan 1001 khasiat jamu melalui jamu moden yang lebih mudah diambil dan dimakan.





Antara jamu moden yang jadi pilihan ramai sekarang ialah produk berasaskan Alfalfa seperti Alfalfa Complex Shaklee. Tak busuk, tak pahit, senang nak telan..



InsyaAllah nk cepat kecutkan rahim mmg boleh amalkan alfalfa ni..badan pun akan ringan je sbb  badan berpeluh je..toksin keluar tu..pembuangan pun lawas tak perlu risau sembelit..



Haa..itu baru alfalfa je khasiatnya..vitamin lain2 lagi mmg awesome..semuanya mmg terbaikk..



🍥 call/wa/sms : 012 451 3311

🍥 fb : Afriza Abu Hasan
🍥 blog: sweetnyer.blogspot.com
🍥 email: eija_2004@yahoo.com

No comments:

POPULAR POSTS

Follow Me