Friday, September 16, 2016

# Nutriferon # Omega Guard

4 TIPS KUATKAN IMUN

Tips kuatkan imun keluarga anda..

Meh nak cadangkan produk yg mampu kuatkan imun anak2 anda..insyaAllah kita hanya berusaha..selebihnya hanya DIA yang berkuasa..



💪 Nutriferon
Mesti standby NF ni setiap kali blk kg atau kemana shj..kalau ada rasa mcm tak berapa nk sihat nnti boleh la ambil 1 sachet terus mkn..pastikan minum air byk tau!!
Nutriferon mempunyai interferon semulajadi yang fungsinya memberikan isyarat di dalam badan untuk membunuh virus sekiranya ia menyerang

💪 Sustainable Vita C Plus / Chewable Vita C Plus
Vitamin C ni bagus..Alhamdulillah sejak konsisten dengan vit c ni dah jrg nk kena demam selsema bagai..mesti kena ada tau!!

Vitamin C bukan untuk cantikkan kulit ja, tapi penting untuk tingkatkan sistem imun badan kita. Apa tanda-tanda lemah sistem imun?
👉 orang lain demam, batuk, selsema, kita senang berjangkit
👉 perubahan cuaca sikit, kita yang sakit kepala, demam panas semua
👉 stress berlebihan jer terus jatuh sakitkurang rehat jer terus tak sihat

💪 Omega Guard
Minyak ikan terbaik!!
Cuaca panas/ kering seperti ini tidak dinadikan yang kulit pun mudah gatal-gatal. Jika mereka yang ada athma mungkin juga akan mengalami masalah sesak nafas. Time macam inilah kita perlu berjaga2 dengan sebaik mungkin. Kalau yg anak kecil masih menyusu..ibu2 kenalah makan lebih OmegaGuard supaya susu yang dihasilkan dapat menolong memberikan antibodi yang kuat kepada anak..insyaAllah memang membantu..

InsyaAllah semua produk ni boleh diambil utk kuatkan imun anda sekeluarga!!

Meh pm kite jika berminat..
📲📲 012 451 3311

No comments:

POPULAR POSTS

Follow Me