Wednesday, August 10, 2016

OSTEMATRIX KALSIUM HEBAT

Saya mula amalkan #ostematrix sejak tahun 2014 lagi. Masa tu selalu sangat sakit2 badan sebab kena bangun seawal jam 3pagi utk urusan bisnes. Tidur pula kdg2 lewat jam 12 baru dpt lelap. Sepanjang amalkan ostematrix mmg kesannya lain mcm.
✅ tak cepat letih
✅ bangun pun mata segar bugar..haha
✅ dah kurang sakit2 badan

Kemudian bila start mengandung, rutin harian back to normal. Dah xde tidur lewat bangun awal lagi tp still cont mkn ostematrix ni sbb dah terbiasa.

Sepanjang mengandung, saya tak pernah walaupun segelas minum susu! Anak sulung dgn 2nd dulu beria beli mcm2 jenis susu..yang saya ingat anmum la..hihi

Sebab apa saya tak perlukan susu?..dah terbukti dan dah memang fakta..ostematrix adalah pengganti susu terbaik!. 1 tablet bersamaan dengan segelas susu berkalsium tinggi. Bukan setakat saya dapat kalsium..cer tgk kat botol tu apa lagi kandungannya..best kan?

Ohh ya..lagi 1 yg best tau tak? Nak membuang sangat2 senang. Dah tak sembelit lg bila mengandung. Kaki cramp? Memang tak pernah berlaku sepanjang hamil anak ke3 ni.

Jadinya..saya mmg tak risau kot2 baby sy nanti kurang kalsium sbbnya mmg lebih dr cukup sy bekalkan melalui ostematrix.

Jika anda mempunyai masalah seperti saya, apa kata kita sama2 rasai kebaikannya. Bukan shj utk kita malah seisi keluarga boleh amalkan tau.

Berminat utk dptkan TWIN PACK dengan 5% diskaun boleh hubungi no tertera..

Afriza 012 4513311

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...