Friday, August 26, 2016

# SENGGUGUT # TESTIMONI: SENGGUGUT

15 TAHUN SENGUGUT AKHIRNYA HILANG

15 Tahun Sengugut! Mesti tahap traima tiap bulan nak mengadap kan?


Entry sebelum ini ada akak kongsikan mengenai sengugut dan tips traditioanal macam mana nak hilangkannya.



Juga boleh tengok di entry ini..>>> Sengugut dan Cara Mengatasinya



Adik ni dah alami sengugut yang teruk 15 tahun dan siap ada ketumbuhan lagi. Akhirnya hilang lepas consume Vivix. Alhamdulillah..kuasa ALLAH kan. Yang penting kita usaha..



" Alhamdulillah saya sihat. Ayah pun nampak sigat. Sy bagi sikit2 dulu kak. Adik kuat sengugut selama 15 tahun. Amik vivix hilang terus sengugut"





"Saya rekomen kat kawan tangan dia patah..dah setahun tp rasa sakit dan rasa sengal tak hilang. Saya minta dia guna vivix"



"Adik saya tu amik vivix sebab ada ketumbuhan besar dalam buah dadanya. Alhamdulillah ketumbuhan tu hilang dan sengugut dia pun hilang".


Allahuakbar..seronoknya akak dengar. Masih lagi nak bertangguh? Jangan terus2 bertangguh tau nanti banyak kesan buruknya..

Dapatkan rawatan segera tau sebab kita tak pasti masalah yang bakal berlaku dikemudian hari.

Your Trusted SID
FIZA

012 4513311




No comments:

POPULAR POSTS

Follow Me