Wednesday, July 27, 2016

KELEBIHAN SET BERPANTANG SHAKLEE

Ada offer tau dgn pembelian set2 utk wanita ni..dan hari ni akak nk kongsi ckit pasal set berpantang ni (posnatal)..






"Ok..pengalaman sendiri amalkan set ni utk anak ke3..Alhamdulillah..luka cepat sgt2 sembuh..tak sampai seminggu..badan sentiasa je cergas boleh buat mcm2 kerja rmh tp ala kadar je lah..pantang kena jaga juga takut bentan kang..😃baby memang tak de kuning langsung!!..boleh amalkan terus sebaik shj melahirkan.."

Apa Kelebihan Set Bersalin Shaklee?

1. Boleh terus diambil sejurus selepas melahirkan bayi anda. Sebabnya ini vitamin bukan herba tau..so tak perlu tunggu sehingga 1-2 minggu mcm produk herba yg lain..bagus kan??
2. TIDAK menyebabkan jaundis/kuning kepada bayi anda, tidak perlu risau untuk mengambilnya bila-bila masa sahaja. Sama ada bayi anda ada jaundis atau pun tidak.
3. Luka bersalin cepat sembuh sama ada bersalin secara normal atau pembedahan..sebab adanya zink dan esp dalam set ni..Zink paling penting dalam proses pemulihan luka, bersama-sama dengan viamin C dan Protein. Menambahbaik pulih luka jahitan dan kerosakan tisu dalaman. Zink juga sebagai penggalak keinginan seksual, dapat mengatasi masalah kedinginan dalam hubungan intim suami isteri selepas tempoh berpantang.
4. Selamat untuk ibu dan bayi yang menyusu kerana semua bahan yang terkandung di dalam set ini adalah daripada bahan semulajadi. Ibu Berpantang dan Ibu Menyusu digalakkan mengambil ES dan alfalfa. Pengambilannya sangat membantu dalam pemulihan luka luaran dan dalaman tadi. Mencantikkan kulit. Memejalkan otot. Membantu dalam penurunan berat badan dan paling penting membantu menambah penghasilan susu ibu..
5. Membantu ibu menguruskan stress dan mengelakkan bentan atau meroyan...haa..dlm pntang byk sgt keja nk buat kan pd yg berpantang sendiri tu..adanya bcomplex ni..insyaAllah dpt menangani stress ibu2..
6. Membantu ibu tambah darah dan menambahkan tenaga walaupun kurang rehat dan kurang tidur.
7. Membantu ibu-ibu pulih dan kembali bertenaga dengan lebih cepat.
8. Mudah untuk diambil kerana tidak ada rasa pahit atau bau yang kurang menyenangkan.

9. Membantu ibu-ibu menurunkan berat badan dengan lebih cepat. Seperti pengalaman Puan Salwa, beliau berjaya menurunkan 20 kg selepas bersalinkan anak yang ke-3.
Nak tahu khasiat setiap 1 vitamin berpantang boleh la jenguk2 entry akak yg lepas yer...😃

🍥 call/wa/sms : 012 451 3311
🍥 fb : Afriza Abu Hasan
🍥 blog: sweetnyer.blogspot.com
🍥 email: eija_2004@yahoo.com


No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...