Tuesday, February 2, 2016

# KOLESTEROL # TESTIMONI: KOLESTEROL

PARAS KOLESTEROL TURUN DENGAN VIVIX

Sebelum ni dah tau macam mana Vivix Bantu Turunkan Paras Kolesterol kan? dah tau juga apa itu Kolesterol Jahat, Kolesterol Baik. Supplimen Shaklee yang lain turut membantu turunkan kolesterol juga pernah fiza kongsikan di blog ni. So hari ni nak up #testimoni vivix pula..jom terjahhh..



TESTIMONI 1:
Customer ni ada darah tinggi..kolesterol pun tinggi..akhirnya kena strok




TESTIMONI 2:
Bacaan normal..kembali sihat..



Testimoni untuk turunkan paras kolesterol..nnti kalau ada lagi feedback customer akan fiza up lagi utk tatapan korang semua..

Berinat order vivix hari ini? wsap je fiza 012 4513311..InshaAllah fiza sedia membantu..

No comments:

POPULAR POSTS

Follow Me