Saturday, January 30, 2016

# BUAH PINGGANG # TESTIMONI: BUAH PINGGANG

TESTIMONI: VIVIX BANTU PESAKIT BUAH PINGGANG

Setelah bergelut dengan line internet yang macam sipu, akhirnya berjaya juga siapkan entry ke4 ni..haha..
Fiza nak kongsi #testimoni hebat vivix yang membantu pesakit buah pinggang..sebelum itu, kita dah pun tahu bagaimana Vivix Membantu Pesakit Buah Pinggang kan. Ada di dalam entry sebelum ini.



TESTIMONI 1: Salah satu kisah dari blog Mamareen.

"Kisahnya bermula dari seorang adik yang memaklumkan kepada saya bahawa Ibunya yang menghidap "SAKIT BUAH PINGGANG"Tahap 5.Pada ketika itu apa yang saya fikirkan adalah ingin membantu walaupun saya tidak punya wang yang banyak pangkat yang besar.Tapi,hati saya fikiran saya asyik memikirkan mereka sekeluarga.Sehinggakan ada satu hasrat saya ingin membantu dengan cara  lain.

Hari semakin hari berlalu,ibunya masih di hospital.Berbulan mereka tidur dan makan dihospital.Hospital adalah rumah kedua bagi mereka.

masuk Bulan ketiga,adik tersebut text saya dan memaklumkan bahawa Ibunya kini sedang tenat.Tahap 2 kini sudah menjadi Tahap 5!!Allahuakhbar LULUH hati saya kerana saya orang yang mengetahui tapi saya tidak berbuat apa-apa walaupun pergi menziarahi!Doktor memberitahu ibunya tenat dan boleh dibawa balik untuk persediaan yang kita tidak jangka.Tapi,beliau hanyalah doktor,kerana NYAWA bukanlah ditangan mereka,Hanya ALLAH sahaja layak menentukan hidup mati seseorang.Adik tadi terus TABAH walaupun dia tahu peluang untuk ibunya adalah tipis!Semangat yang Allah beri kepada adik itu sangatlah HEBAT.yang tidak mungkin akan mampu ditanggung oleh orang lain.

Keesokan hari,ibunya diberi izin untuk pulang,Saya dan suami terus pergi menziarahi keluarga adik tersebut.Kedatangan kami disambut dengan penuh senyuman seakan-akan tiada musibah yang menimpa mereka 3 beranak.Tapi,apa yang mengejutkan saya dan suami adalah,adik itu mempunyai seorang ayah yang juga LUMPUH separuh badan hampir 5tahun!!ALLAHUAKHBAR dugaan apakah ini Ya ALLAH engkau berikan pada adik ini.Sehinggakan dugaan perit ini mampu mengukir senyuman diwajah mereka.Tiada air mata sedih duka mereka berikan kepada kami.Suami saya tidak dapat menahan sedih,saya hanya menahan air mata takut menambah lagi kesedihan mereka itu.

Saya rasa mustahil seorang remaja berumur 19 tahun mampu menanggung segala ujian ini.Disaat rakan-rakan berada dimenara gading,dan ketika rakan sebaya sedang bergembira adik ini menjaga ayahnya yang lumpuh dan ibunya yang menghidap sakit buah pinggang KRONIK TAHAP 5!!

Dengan izin ALLAH saya memberi sebotol VIVIX SHAKLEE kepada adik itu dengan harapan dan doa akan ada sinar baru untuk kesihatan dan kesembuhan ibunya.insyALLAH....

Harapan saya hanyalah satu,semoga ALLAH izin dan beri kesembuhan juga harapan untuk hidup kepada ibunya.Setelah hampir sebulan kami menziarahi keluarga mereka.ALLAH beri khabar gembira buat saya dan mereka.

Saya menerima text dari adik itu mengatakan bahawa BUAH PINGGANG ibunya yang sudah ROSAK DAN KECUT dulu kini kembali MENGEMBANG!!kesihatan ibunya semakin hari semakin baik.SUBHANALLAH,maha suci ALLAH,tidak sampai sebulan ALLAH izin ibunya kembali sihat.Alangkah gembira bersyukurnya saya dan suami apabila dapat membantu mengembalikan senyuman sebuah keluarga kecil itu. :) :)

Asbab VIVIX SHAKLEE ALLAH izin pesakit BUAH PINGGANG TAHAP 5 kembali sihat.Malah buah pinggang ibunya tidak perlu dicuci selama 37hari.dan kini sudah hampir 10 bulan ibunya sihat dan tidak pernah menjalani rawatan CUCI BUAH PINNGANG.Doktor pakar sangat terkejut dan tidak percaya mana mungkin pesakit BUAH PINGGANG yang TENAT mampu sihat tanpa sebarang RAWATAN!.Itulah KUASA ALLAH tiada siapa mampu mengatakan tidak jika ALLAH mengizinkan.

Adik ini sangat menjaga kesihatan ibunya,dia mengurangkan doss ubat yang diberi oleh doktor kerana dia sedar sebab UBAT lah yang membuatkan ibunya MENGHIDAP SAKIT BUAH PINGGANG.Oleh itu,dia tidak lagi bergantung kepada ubat.Malah,memilih 100% SUPPLIMENT SHAKLEE sebagai pemakanan sihat untuk ibu dan ayahnya. Alhamdulillah.

Kini sudah 10 bulan berlalu ibunya sihat dan tidak lagi menjadi pesakit buah pinggang.



TESTIMONI 2:
Buah pinggang kiri rosak, buah pinggang kanan berair dan ada ketumbuhan 18cm di pinggang kanan telah mengecut kepada 11cm sejak mengambil Vivix.




TESTIMONI 3: 

Menghidapi masalah buah pinggang, jantung & darah tinggi








TESTIMONI 4: PENAPIS BUAH PINGGANG BOCOR



TESTIMONI 5: BUAH PINGGANG + BATU KARANG


TESTIMONI 5:

Customer sakit buah pinggang dan sedang dialisis. Beliau dimasukkan ke wad kerana sukar bernafas. Platlet beliau terlalu rendah dan tidak meningkat walaupun diberikan pelbagai ubat-ubatan selama seminggu. Beliau ingin mencuba vivix.

.

Dan Alhamdulillah, setelah 2 hari mengambil vivix, platlet beliau meningkat dan dibenarkan keluar wad.




Juga #TESTIMONI BUAH PINGGANG BOCOR. Ikuti pendedahan beliau.




Jadi, apa tunggu lagi..meh order vivix sekarang utk kesihatan berpanjangan..tak cuba pasti tak tahu kan..

No comments:

POPULAR POSTS

Follow Me