Wednesday, August 12, 2015

KURANGKAN POWER SPEK ANDA


Pada mereka yg memang pakai spek mcm saya ni mesti teringin sangat2 nak bebaskan mata anda tanpa spek kan?. Kalau anda TIDAK tapi saya nak sangat..Hampir sebulan juga amalkan Carotomax shaklee ni dan hasilnya memang memberangsangkan. Dari power kiri kanan 3.75, sekarang dah turun 3.25..wow..memang teruja sangat2. Saya amalkan sekali dengan Omega Guard. Omega Guard memang diketahui umum sangat2 terbaikkk.


http://sweetnyer.blogspot.com/search/label/CarotoMax



Hari ni cuma nak sharing apa yang saya rasa. Tak sabar nak tgk dunia tanpa spek. Sabar fiza..hihinnya. Kebeulan juga masa pergi restok barang Shaklee isnin lepas terjumpa sorang pak cik ni masuk Shaklee nk cari ubat mata. Saya terus suggest Carotamax. Dapat sorang customer..;)






Carotamax kaya dengan Vitamin A untuk kesihatan mata, mampu ke kita makan Bayam, Carrot, Brocolli, Tomato, kacang badam setiap hari untuk memiliki mata yang sihat? Mesti nak termuntahkan makan benda yang sama setiap hari.


So, untuk mengelakkan kita daripada muntah akibat bosan dengan rutin makanan yang sama, apakata ambil 1 capsule Carotomax setiap hari untuk kesihatan mata, kesihatan tulang dan kulit yang bersih dan cerah.

Ini antara tips yang perlu untuk mengurangkan rabun dan silau:


  • Berdiri di satu posisi dan lihat kepada pokok yang hijau dalam tempoh 10 minit setiap pagi. Fokus pada titik tersebut.
  • Rehatkan mata anda setelah melihat skrin komputer lebih daripada 30 minit. Pejam dan celik mata berulangkali untuk meregangkan otot mata.
  • Titiskan 2-3 titik madu ke dalam mata. Petua ini saya perolehi daripada buku Rasulullah is My Doctor.
  • Elakkan untuk membaca buku atau melihat skrin telefon dalam suasana cahaya yang samar.
  • Amalkan untuk minum jus lobak merah tanpa gula dan ais. Banyakkan makan makanan daripada sumber Vitamin A.
  • Anda boleh amalkan supplement Vitamin A untuk membantu kesihatan mata.
credit to  http://www.mychibibox.com .

Antara testimonial:



Teringin sangat nak cuba Carotamax nie?..meh wsap fiza 0124513311

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...