Monday, July 6, 2015

# TIPS KULIT CANTIK # Vitamin E Complex

HILANGKAN PARUT JERAWAT DENGAN VITAMIN E

Hilangkan parut jerawat dengan Vitamin E Shaklee? haa..hanya penggemar Vitamin E shaklee sahaja tahu bestnya vitamin ni. Macam2 khasiatnya baik utk lelaki mahupun wanita. 

Wanita memang tak lari dari kecantikan. Nak muka sentiasa bersih dari jerawat kan? dan bila naik jer satu jerawat riuh satu rumah..haha..bukan parut jerawat je yang paling risau kan..parut demam campak, parut kemalangan, parut jahitan, parut stretch mark dan sebagainya memang merungsingkan. Memang boleh membuatkan seseorang tu down atau rasa rendah diri, hilang keyakinan diri. Parut-parut kat tempat lain pun stress juga, especially bagi yang bakal atau sudah berkahwin, segan dengan cik abang. Kalau boleh nak nampak cantik sentiasa depan cik abang. 

Banyak sebenarnya petua semulajadi utk hilangkan kesan jerawat..itu pun kalau korang rajin la nak amalkan. Macam fiza ni, mmg simpan macam2 petua tp nak buat, nak amalkan fuhhhh..sekali dua jer kot..haha

Sekarang?..dah jumpa 'the BEST Vitamin in the world'. Best sangat2 dan yang penting selamat dan menggunakan bahan semulajadi. Hanya amalkan Vitamin E Shaklee..InsyaAllah berkesan dengan penggunaan yang konsistent. Nak amalkan Vitamin E? fiza syorkan sekali Vitamin C. Kenapa? haaa..baca sampai habis yer..






Cara Hilangkan Parut Dengan Cepat Dengan Vitamin E Shaklee

Vitamin E sememangnya terkenal untuk kecantikan kulit terutamanya untuk masalah parut. Secara amnya, Vitamin E bertindak sebagai antioksidan yang mana ia akan memelihara sel-sel yang sentiasa terdedah dengan raikal bebas agar tidak rosak. Ianya membantu membaiki tekstur kulit, tona kulit yang tidak sekata, mengelakkan penuaan awal dan membantu masalah parut, seperti parut jerawat, parut kemalangan, parut jahitan, parut demam campak dan sebagainya.

Cuma ambil 1 biji sehari. Selain makan, Vitamin E ni juga boleh disapu ke kawasan kulit untuk kesan yang lebih bagus.

Apa Kelebihan Vitamin E Shaklee berbanding Jenama Lain?

Vitamin E Shaklee terdiri daripada Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate and d-alpha tocopheryl acetate selain lengkap dengan Selenium. Kenapa dengan selenium? Kerana vitamin E tanpa selenium adalah tidak sempurna, selenium membantu penyerapan vitamin E dengan lebih berkesan.

Vitamin E Shaklee didatangkan bersama dengan grape seed yang mana kelebihan grape seed ni mengandungi kuasa antioksidan 20x lebih hebat daripada vitamin E sahaja. Grape seed mengandungi OPC iaitu Oligomeric Proanthi Cyanidin membantu kulit lebih anjal dan awet muda. Grape seed juga bertindak sebagai anti kanser.

Paling penting, Vitamin E Shaklee ni adalah 100% semulajadi tanpa bahan pewarna, pengawet atau perasa tiruan.

Untuk mempercepatkan lagi proses penyembuhan dan menghilangkan parut, saya amat sarankan agar mengambil bersama Vitamin C Shaklee.

Vitamin C pula penting untuk pertumbuhan tisu, membantu dalam membaik pulih tisu, merangsang kesihatan dan kecantikan kulit melalui penghasilan kolagen.

Jadi..jangan stress, jangan risau..ada jalannya..InshaAllah..
terus hubungi fiza utk khidmat nasihat percuma..jangan segan2..jangan malu2..
012 4513311

No comments:

POPULAR POSTS

Follow Me