Thursday, July 2, 2015

# BASIC H # TIPS MENCUCI KASUT SEKOLAH

CARA MUDAH MENCUCI KASUT SEKOLAH

Nak tak saya share cara mudah cuci kasut sekolah anak2 dengan mudah?. Sangat mudah, sangat berkesan..hanya bebrapa titik Basic H dimasukkan ke dalam air, rendamkan kasut sekolah anak. Biarkan seketika..InshaAllah kotoran mudah tanggal dan tak perlu menyental kuat-kuat lagi..lepas tu jemur dibawah cahaya matahari untuk hasil yang lebih putih berseri-seri..:)

Kenapa Basic H?
Pencuci Basic H ini dihasilkan daripada ekstrak jagung dan tumbuh-tumbuhan dan tak mengandungi bahan kimia bertoksik. Jadi, ia bukan saja lembut pada tangan, tapi juga tidak merosakkan kasut! ermmm..kalau guna pencuci lain pasti berbau kan, pahtu tangan panas jer..kasut pun cepat rosak. Adanya Basic H..ibu2 dah tak perlu risau lagi..suruh jer anak2 cuci sendiri..hehe

ANTARA KEGUNAAN LAIN BASIC H
  • Membersih Makanan ,Buah-buahan ,Sayur-sayuran
  • Mencuci lantai,Bilik Air,Peralatan Mainan,Peralatan Memasak
  • Mengurangkan suhu,sakit gigi,gatal
  • Membunuh kutu,serangga dan nyamuk
  • Menghilangkan karat,dakwat,nafas berbau,kesa gula-gula getah

Jom tengok bebrapa testimoni penggunaan Basic H2 ni..







No comments:

POPULAR POSTS

Follow Me