Friday, June 12, 2015

TESTIMONI: PERIOD LANCAR DENGAN GLA COMPLEX

Pada2008, saya dah pun gunakan produk Shaklee tanpa disedari. Kawan suggest terus beli dan dah tak ingat beli dari siapa. Seingat2 la ada kot consume dalam 5/6 botol. Alhamdulillah period lancar selepas consume Gla Complex Shaklee. Mungkin juga selepas saya menjalani Rawatan Tiub Fallopio Tersumbat pada tahun yang sama.  Macam2 dah usaha untuk dapat baby dan Alhamdulillah berjaya selepas menjalani rawatan bersama Prof. Dr. Hamid Harshat.

Bila dah masuk 2010, dah ada anak sorang baru perasan apa itu shaklee tapi dah stop amalkan gla. Cuma tau lain2 supllimen Shaklee..masa tu mungkin belum terbuka hati nak beli yang lain2 kan. Mula berjinak2 menjadi ahli pada penghujung 2013. Sebabnya tengah cari supplimen untuk mata tapi terbeli supplimen untuk kulit plak..hehe. 

Asalnya tak berniat pun untuk bisnes. Bila dah guna, kawan2 tanya..so banyak jual pada kawan2 sahaja dan sharing di FB sikit2. Best guna supplimen Shaklee ni dan hanya yang pernah cuba tabu keberkesanannya kan. Memang sejak amalkan set kulit shaklee (Vitamin C, E, B Complex, Alfalfa) , wajah yang kusam jadi mulus dah ckit, tapi malu la nak upload sini tp sejak gunakan Shaklee Alhamdulillah kulit muka dah tak macam dulu.


Klik sini jika ingin mencuba :-

Pm/wsap fiza 012 4513311 utk konsultasi percuma..

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...