Wednesday, June 10, 2015

# HOBI

HOBI BARU TANAM POKOK BUNGA

Suka tgk bunga kui 10 ni. baru berjinak2 nk kumpul semua color yang ada. Setakat ni dah ada putih, pink, merah, kuning, peach..apa lagi ehhh..tak dapat dipastikan sebab belum keluar lagi bunganya...tuan tanah tgh sabar je ni dok tunggu bunga..:)




Bangun pagi bila tengok pokok2 ni segar je mata kan.  Baru2 ni ada beli lagi 2 pasu bunga..jom kita tanam pokok bunga banyak2..best!

Bunga Kembang Pukul 10 org kedah panggil..tempat lain saya tak pasti..juga dikenali sebagai ROSE JEPUN. Macam2 color ada..sweet2 semuanya..


ni pic kat rumah la..baru berjinak2




hasil google



No comments:

POPULAR POSTS

Follow Me