Wednesday, June 17, 2015

5 SEBAB SHAKLEE PILIHAN SAYA

Assalamualaikum semua..

Alhamdulillah..dah nak puasa esok kan..selamat menunaikan puasa untuk semua rakan2 blogger.  Lepas terawih tadi, anak2 penat terus tido..dah xde apa nak buat so boleh la coret2 ckit kat sini. Sempena contest yang masih berlangsung lagi beberapa hari..nak kena habiskan entry wajib ni. Ermm..topik seperti di atas..:)




Kenapa yer??
Sebab apa saya pilih Shaklee sebagai Part Time Bisnes?

1.  Pengguna setia Shaklee
  • saya menggunakan shaklee secara tidak sengaja pada tahun 2008, waktu tu tak tau pun apa jenama dan tak kisah pun..asal telan jer. Gla Complex adalah supplimen pertama saya ambil untuk kesuburan.  Kemudian terus sahaja sign up ahli pada tahun 2013 lepas tahu apa itu shaklee dan sekarang jadi pengguna setia dan tak penah miss setiap bulan..BEST!..InshaALlah supplimen selamat di dunia & 100tahun dah wujud!
2.  Selamat, Berkesan & Mesra Alam
  • mungkin ada yang masih meragui suplimen shaklee tetapi tidak saya. Shaklee sentiasa selamat dan semulajadi. Shaklee Corporation membelanjakan hampir USD800juta untuk menjalankan kajian keatas setiap produk setiap tahun. 
  • secara keseluruhannya, semua produk shaklee tidak mempunyai parabens, triklosan, phthalates, natrium sulfat (SLS), natrium lauryl eter sulfat (SLES), 1,4 dioksana atau propilena glikol.
  • tidak terdapat bahan-bahan yang diharamkan, tiada pewarna, tidak sebarang jenis lemak dan tidak mengandungi pemanis tiruan atau perisa.
3.  MLM yang BEST
  • banyak2 MLM yang saya pernah join, shaklee paling best dari segi sistem. sistem shaklee tidak pernah menindas. Siapa buat dia dapat!..siapa tak buat xdapat la apa yang diidamkan tu...haaa..so dengan shaklee xde la stress bagai. 
4. Sharing 
  • share kebaikan produk!!..bukan semata2 untuk menjual. itu konsep yang paling saya suka. Jika sesuatu produk itu baik, pasti semua orang suka kan. Walaupun ada juga yang TAK SUKA dengan shaklee, tetapi saya dah cuba..saya dah rasa dan saya dah tahu kelebihan setiap produk. Walaupun ada lagi produk shaklee yang belum saya cuba, tetapi apa yang saya dan juga seluruh keluarga saya amalkan kini berkesan pada kami..memberi kebaikan pada kami..Alhamdulillah
5.  Bonus
  • part bonus memang best kalau bulan sebelum tu banyak sale yang dapat buat...xde sale, xde la bonus. Bukan goyang kaki terus dapat bonus tau. sharing je kebaikan setiap produk pada keluarga, kawan2..saat orang lain tengah berkira2 nak keluar duit, shaklee bagi duit tengah2 bulan. Siapa nak bagi kan??
  • bukan setakat bonus $$$ tau, bonus trip melancong pun ada..car bonus pun ada..teruja sangat!
Part paling BEST ialah Shaklee telah melahirkan ramai jutawan muda.  Memang nak jadi seperti mereka. Dari sekarang kena usaha lebih la kan..:)

Ingin bersama saya dalam team Shaklee yang paling BEST?..jom kita sharing kebaikan produk shaklee pada semua..wsap fiza 012 4513311 atau email eijamw@gmail.com


afriza
pengedar padang serai/sg petani
id: 949698 

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...