Wednesday, May 27, 2015

Set Diet Shaklee Kegemaran Saya

Assalamualaikum w.b.t..dan selamat pagi semua..

Shaklee pilihan saya! Anda mcm mn? pastinya masing2 serasi dengan pilihan suplimen masing2 kan..saya juga amalkan minuman Sunnah Qaseh Gold utk anak2 & diri sendiri tp saya lebih serasi dengan Shaklee setelah amalkan hampir lebih 2tahun.

Dalam banyak2 produk Shaklee yang saya amalkan, SET SLIMMING paling saya suka!..Saya ni tidak la tergolong dalam kategori yang GEMUKKSSSSS terlampau..cuma ada part2 tertentu mudah sangat nak naik dengan mendadak kalau tak dikawal..part paling tak suka kat perut dengan paha..huhu


http://sweetnyer.blogspot.com/2014/04/set-diet-shaklee.html


Apabila saya amalkan SET SLIMMING SHAKLEEE ni, saya memang teruja dengan hasilnya..sebab saya memang tak pernah exercise, tak pernah pun nak keluar jogging ke, aerobix ke..mmg x pernah. Dengan set yang saya amalkan ni, Alhamdulillah berat saya maintain je sepanjang masa..tapi kalau korang sangat2 rajin Exercise memang korang akan dapat HASIL yang sangat2 BEST2 la..

Apa yang saya amalkan ialah LECITHIN, ALFALFA COMPLEX, HERB LAX, CINCH SHAKE (CHOCOLATE/CAFÉ LATTE). Cinch Shake tu jarang2 la juga, kadang2 bila habis stok..lama baru nak restock..hehe..tapi Lecithin, Alfalfa, Herblax memang stok sentiasa ada..habis je buka..Lecithin memang tak tinggal langsung sebab paling best utk hapuskan LEMAK!..korang banyak LEMAK??..ha..boleh cuba ni..kalau ada bajet lebih boleh cuba pula OMEGA GUARD utk fungsi yang sama!

Lecithin memang best..lepas je makan tghari/malam terus telan 3biji sekaligus.senang je masuk  mulut..Alfalfa pun sama dan selain utk DETOKS, Alfalfa memang terkenal sebagai KACIP FATIMA..so dah tak payah nak telan jamu2 bagai..itu yang best!.  Herb Lax juga fungsi utk DETOKS/CUCI USUS/LEMBUTKAN NAJIS yang tersekat.  Saya amalkan seminggu sekali.  Memang hasilnya SUPERPOWER sangat2.

Cinch Shake memang BEST la..Protin lengkap utk mengenyangkan perut saya.  Kalau bulan puasa, buat bekal time sahur..InshaAllah bertenaga sepanjang hari..ohhhh ya..jangan lupa air putih sangat2 perlu 2.5/3 liter sehari utk org dewasa macam saya ni..utk pastikan badan kita sentiasa terhidrat.

SHAKLEE bukan lah UBAT tetapi SUPLIMEN..pengambilan air yang banyak sangat2 penting utk proses membebaskan toksin dari tubuh serta memperbaiki sel-sel yang rosak.  Semasa proses ini air amatlah diperlukan. Jika tidak kita akan mengalami Healing Crisis. Apa itu Healing Crisis? boleh rujuk entry sebelum nie...:)



Nak amalkan SET SLIMMING SHAKLEE macam saya? Boleh klik SINI atau terus wsap saya 012 4513311

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...