Thursday, May 1, 2014

Get Clean Water

Shaklee ada penapis air??
jom kita tgk apa kelebihan Get Clean Water Pitcher Shaklee..


Kesihatan yang baik bermula dari air yang bersih..
ramai yang sanggup angkut segala botol kosong utk beli air mineral reverse osmosis..

Situasi hari ini menyukarkan kita utk mendapatkan bekalan air bersih tetapi dengan GET CLEAN WATER PITCHER shaklee semua urusan sangatlah mudah...cuma isi air paip dalam jug..tunggu air ditapis & terus boleh minum..

Harga sangat2 berbaloi berbanding penapis air jenama lain...sangat2 mudah utk dibawa kemana sahaja..tak perlu nak pasang2 paip bagai..tak perlu nak panggil technician..maintenance sgt mudah..sendiri settle jer...dah siap..

nak pergi holiday, balik kampung pun boleh je usung penapis ni..handling sangat2 la mudah

Penapis/Jug bermeter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang dituras - tidak memerlukan kuasa elektrik

boleh diisi semula (sistem penapis karbon blok) yang boleh diganti.

tak rugi memilikinya..

  • hanya beberapa sen seliter 
  • air yang lebih sihat
  • mudah dibawa kemana sahaja
  • rasa yang enak
  • mesra alam 
  • menghasilkan sehingga 303liter (80 gelen)
Memperkenalkan Get Clean Water
Get Clean Water adalah revolusioner baru-penapisan sistem water-filtration pitcher disahkan oleh persatuan kualiti air (WQA) untuk mengurangkan sehingga 99% lead, serta berpuluh-puluh bahan tercemar yang lain yang boleh hadir dalam air anda dan mungkin berbahaya kepada kesihatan anda. Multipatented Get Clean Water menggunakan blok pepejal karbon untuk menapis dan membersihkan air anda. Setiap penapis air bersih mengendalikan 80gelen air, 2 kali ganda sebagai BRITA dan membeli 2 dan setiap penapis dibuat daripada tempurung kelapa yang mampan karbon yang menggunakan proses zeroemission. Tambahan pula, ia adalah water-filtration pitcher pertama dengan sistem penapis karbon-blok yang boleh diisi semula, jadi kurang sisa akan ke tapak pelupusan.
Perbezaan Shaklee:
Selamat
"Menyingkirkan kandungan plumbum" dan banyak bendasing lain ~ Get Clean Water ini berupaya mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar berbahaya yang mungkin terkandung di dalam air. Ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association - WQA) yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing

Handal
Lebih banyak air bersih pada setiap masa ~ Get Clean Water menghasilkan 303 liter (80 gelen) daripada setiap turasan yang mana dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain dan mengurangkan bahan cemar yang mungkin wujud di dalam air dan berbahaya kepada kesihatan anda.
Mesra Alam
Memelihara alam sekitar ~ Get Clean Water ini menggunakan sistem Penuras Jag air dengan blok-karbon isian semula yang pertama, dimana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa. Setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.
Pilihan Bijak
Menjimatkan Kos ~ Rakyat Malaysia banyak membazirkan wang dengan minuman air botol. Dengan hanya berapa sen seliter sahaja, Get Clean Water dapat memberikan air yang bersih dan rasanya yang enak dengan meter bijak yang menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penuras tersebut.
  
Konsultasi percuma boleh hubungi fiza:

Afriza Abu Hasan (Fiza) ** Shaklee ID: 949698 ** sms/whatsapp: 012 4513311 /
011 10833115 ** FB Page: Qisya E Shoppe ** email: eija_2004@yahoo.com

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...