Monday, April 25, 2011

Sgt2 sakit hati..........arghhhhhhh

spt tajuk entry kali nie...saya dilanda sgt2 sakit hati..pada siapa?
pada Kangaroo Courier Service..

sbb apa??

saya merupa pembeli PRE-ORDER BP MODU...hehe

dan..brg saya telah pun dipos menggunakan khidmat cik Kangaroo pada 21hb spt di sini

dan brg telah sampai pada 22hb (ofis kat sini cuti ikut state...mean jumaat pun diaorg keja..sy dah call)
******** check tracking no kat website pun tertera brg sampai 22hb pukul 2.22pm***********

23hb - Sabtu ~ saya masih sabar menanti..........tup2 dlm kul 10am dpt call dr mat dispatch inform...

Mat: "kak..saya tak boleh hantar la hari ni sbb saya kerja half day..akak boleh dtg ambik kat ofis tak?"

saya:
" apasal plak saya nak kena dtg amik...hantar la..saya bayar utk terima brg..bukan pergi sana amik brg"

Mat:
"saya keja half day kak..mmg xdan nak hantaq"

saya:
"bukan masalah saya u keja half day..u sepatutnya hantar semalam kan tp u x hantar..hari ni u kena la hntar...saya perlukan brg tu urgent."

Mat:
"sorry la kak..mmg saya x boleh hantar"

saya:
" ok".....

saya terus letak phone... (adakah saya terlebih EMO????????)

mmg dia tak hantar pun brg saya................arghhhhhhhhhhhhh


24hb ~ diaorg cuti

25hb ~ saya tunggu dr pagi sampai la pukul 3pm......last2 saya call

saya: bila nak hantar brg saya ye??

kerani:
akak kat mana ye?


saya:
bandar perdana


kerani:
oh..kak afriza ye?


saya:
ye lah
........(tau plak dia..sure xbyk brg kat ofis tu)

kerani:
maaf kak..hari ni lori pi tempat lain..esok baru dia hantar brg akak..


saya:
MOOD membara dah......."aikkkkkk..boleh plak mcm tu??bukan ke u sepatutnya hantar semua brg xkira tempat..brg saya dah delay 3hari tau"


kerani:
hari ni mmg xboleh kak..lori dah kuar...brg tu kecik sj..akak nak dtg amik ke?


saya:
brg kecik ye??so x boleh hantar pakai moto ke?


kerani:
MOOD ..diam seketika..esok akak ada rumah tak?kami hantaq esok ya...


saya:
ok



******dlm pukul 3.30 saya start keta..trus gi amik brg..bukan jauh mana pun..dlm 15minit je...itu pun susah..******

dalam website dah siap tulis penghantaran dalam masa 24 jam.......so saya terus bagi komen kaw2 kat website diaorg tu..wpun saya tau diaorg tak akan pandang.......huhuhu

TERANIAYA...........EMO la plak..

2 comments:

Anonymous said...

salam, err.. nak tye u dah try ke modu tu? amacam? ok tak? double pumping ke ek?

Fiza Hasan said...

salam..dah try tp susu dah kering la..xkuar apa pun..(kuar setitik dua je) tunggu due bln 7 la...so far tgk mcm ok jer..xtau la

double pumping

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...