Friday, October 22, 2010

# Muhammad Hadif Irsyad # Solid Food

update 6bln + solid food

smlm gi klinik KJ..utk inject 6bln (brp hari jer lagi)..JM ckp dah leh bagi mkn..
dah 2hari ibu start bagi mkn...ibu masak bubur nasi (beras yang diblend) + kentang (tanpa apa2 perisa)...sedapnya..nyum2...HI tak abis tp ibu yang habiskan...kakakaka

tp HI xberapa nak makan..dia buat muka pelik je bila disuap kemulut...siap kerut dahi2...haha..

balik dr klinik..dah sampai dlm rumah..tiba2 je HI mengamuk..nangis non stop sambil hisap jari..lapar la tu...terus nak bagi nenen tp dia tolak' ermmm..xnak direct kot...kuarkan EBM & panaskan...sambil2 tenangkan dia..bila letak je nangis lagi..terpaksa la sebelah tangan je buat keja..sebelah lagi kendong dia.......huhu

dah siap semua...bagi botol..xnak jugak..aduhhhh..apa yang tak kena ni sayang...isap jari mcm nak telan jari2 tu...

ibu teringat bubur yang ibu masak lps subuh tadi...ermmm...apa lagi..masukkan dalam bekas..letak HI dalam bumboo seat...ibu suapkan ke mulut yang tgh nganga tu...

wahhhhhhhhh...lajunya dia makan...sampaikan tengah2 suap tu dia dah sendawa...tu pun nak lagi...hahaha...alahai sayang ibu..lapar ye...apa la ibu ni?#$%*&

ptg bagi lagi sekali...wahh..lajunya dia mamam..berselera ibu tgk....wink2

No comments:

POPULAR POSTS

Follow Me