Tuesday, July 27, 2010

# Muhammad Hadif Irsyad

hepi 3month my lil' prince

Alhamdulillah..hari ni Hadif Irsyad dah 3bulan..skrg ni ibu selalu je taip Hadif Irsyad..nak tau kenapa??ibu & Abah suka panggil HAdif tp nenek, atok, mak sedara & sepupu2 Hadif Irsyad suka panggil Irsyad (disingkatkan jd Isad)..:)..mana2 lah ye sayang...

skrg ni kuat melalak la..nak tido je nangis..minum susu pun dah makin kuat' hihi..
Alhamdulillah..semoga Hadif Irsyad sihat..khamis nie kita gi cucuk ye sayang..

weekend gi rmh anak sedara hubby kat Bangi...dia baru pindah situ..semua sedara sebelah hubby ada la..kak ipar baru 1st time tgk Hadif Irsyad...bila Hadif Irsyad melalak sbb nak tido..dia suh ibu buatkan bubur nasi' dia ckp baby lapar..xcukup susu' huhuhu...

ibu tau la..ibu yang jaga baby kan...mmg kalo time nak tido skrg nie kuat btol dia melalak..kalo bagi nenen dia gigit..mmg sah2 la nak tido...ibu xnak la melawan ckp org tua kan..ibu diam je..biar lah..anak ibu cuma minum susu ibu kan...nanti sampai masa ibu masak la apa2 yang boleh di makan...tp bukan skrg..baru 3bulan..skrg pun baby dah sihat membesar bagai juara ye..syukur Alhamdulillah..nikmat susu ibu..

ibu dgn abah akan membesarkan sayang dgn cara tersendiri & InsyaAllah hanya yang terbaik utk anak ibu..semoga dipermudahkan...Amin

No comments:

POPULAR POSTS

Follow Me