Wednesday, August 19, 2009

# Kerja

Busy!!

dah lama xupdate blog nie..bukan apa lately ni bz..bz & bz..xtau mana 1 nak kejar'
lega sgt2 bila dah hntar notis benti keja...tp nak menunggu akhir bulan 10 rasa mcm 3thn plak' hehehe..xpe..sabar itu penting..

makin syok buat bisnes...xpayah pening nak pk pasal bos yg kedekut..kita sndiri jd bos..kita sndiri jd kuli...apa jadi pun kita tanggung kan???

ermm..dalam usaha nak cari kedai utk besarkan bisnes..tp kat KL/Selangor ni mana ada kedai murah2...hukhuk

insyaAllah akan tercapai impian nak jd bisneswomen yg berjaya' cewahhhhhhh

kdg2 bila sunyi sepi teringat kisah sedeh itu...hukhuk..apa nak buat bukan rezeki
kita hanya merancang..Tuhan yang menentukan..

" BILA ALLAH S.W.T INGIN MEMBERI KITA SESUATU..MAKA DIA AKAN MENGAMBIL SESUATU YANG AMAT KITA SAYANGI DAN CINTAI.."

No comments:

POPULAR POSTS

Follow Me