Friday, November 17, 2017

TIPS MUDAH HAMIL DENGAN GLA COMPLEX

Tips mudah hamil dengan Gla Complex.

Bagi wanita yang periodnya teratur mudah untuk mengesan waktu kesuburan atau bila berlakunya ovulasi dengan tepat. Perasan tak sebulan sekali selepas period dalam hari ke 12 -16 biasanya wanita akan menghasilkan cecair atau lendir servik yang berkualiti untuk kesuburan seakan-akan putih telur bentuknya. Tetapi tak semua wanita akan mengeluarkan cecair yang begitu subur.


Jadi, fungsi Gla Complex membantu wanita mendapat lendir servik yang subur dan berkualiti. Cecair yang subur akan membantu sperma untuk berenang ke uterus terus ke tiub falopio lalu bersenyawa dengan sel ovum. Cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau tak ‘kena’ hari subur pun masih ada peluang sebab sperma masih lagi hidup di situ sehingga hari ke-5.

Periksa sendiri lendir/cecair yang keluar. Kalau cecair tu tebal, berwarna coklat dan kering, itu petanda kurang baik sebab ia boleh menghalang persenyawaan. Sekiranya ingin hamil, kita perlu kenalpasti dan jaga pemakanan.

Gla complex membantu mereka yang kurang subur. Lelaki dan wanita juga boleh amalkan Gla Complex ni.

Bagaimana kalau period tidak teratur?
Pengambilan Gla Complex secara konsisten boleh mengembalikan kitaran haid wanita. Oleh itu, cuba amalkan setiap hari untuk dapatkan period yang teratur dulu. Ada cara makan yang berbeza untuk mereka ini.

Jika anda mempunyai sebarang masalah boleh terus hubungi Kak Fiza 012 4513311


No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...