Wednesday, April 26, 2017

TAMPIL CANTIK DAN AWET MUDA SEPERTI RITA RUDAINI

Semua orang semestinya nakkan wajah sentiasa nampak muda dan berseri-seri kan. Nakkan awet muda gitu. Nak maintain 25 tahun la katakan. Terutamanya wanita. Betul kan?..hehe



Vivix bukan sahaja memberi kesan baik kepada pesakit kronik seperti Diabetes, Jantung, Kanser dan lain-lain lagi tu..tetapi sangat bagus diamalkan setiap hari untuk kekal sihat dan bertenaga. Bonus yang boleh dapat kembali awet muda. Tak percaya? Kat bawah nanti Kak Fiza up testimoni yer..

Meh kita review semula antara Kebaikan Vivix:
  • Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
  • Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
  • Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
  • Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
  • Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameir
  • Membantu merawat penyakit parkinson
  • Membantu memulihkan penyakit strok - angin ahmar
  • Meningkatkan kesihatan imum badan
  • Menggalakan kesihatan keseluruhan

Vivix sememangnya terbukti berkesan dan kandungan Resveratrolnya adalah tinggi antioksidan. Reseveratrol mampu pulihkan dan repair Sel hingga peringkat DNA. 

Setiap hari kita mengalami penuaan akibat kerosakan DNA dan salah satu punca adalah disebakan radikal bebas. Vivix membantu melambatkan proses penuaan tersebut dan melindungi Sel DNA kita. Sebab itu juga Vivix sangat sesuai untuk mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser iaitu kimoterapi bagi memulihkan sel tubuh dan mengembalikan sel kepada keadaan asal.

Vivix bukan sahaja boleh repair dan renewal sel tubuh kita tetapi membantu menguatkan sel tubuh dan menentang radikal bebas. Ini sangat penting untuk bebaskan dan menjaga sel tubuh kita dari serangan penyakit.

Jadi..bukan sahaja untuk penyakit kronik, untuk awet muda..untuk kurus seperti dalam entry sebelum ini pun sangat rekemen amalkan Vivix. Minum Vivix dapat manfaat semua sekali. Jimat kan.





Ooppsss...Rita Rudaini pun minum Vivix tau. 


Korang nak Vivix..cepat-cepat roger Kak Fiza 0124513311. Nak cantik dan awet muda macam Rita kan..Akak guide dari A-Z. Lagipun sekatang ni ada PROMOSI TWIN PACK tau. InshaAllah, konsultasi terbaik akak berikan nanti.


Atau boleh klik link dibawah untuk pembelian terus di website Shaklee yang mana sangat mudah.


Sekiranya anda berminat menjadi Pengedar Shaklee terus hubungi 0124513311. Kak Fiza memerlukan pengedar di Seluruh Malaysia termasuk Indonesia, Singapura dan Brunei.

Kehadiran anda sangat diperlukan.

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...