Sunday, November 30, 2014

Sayangi Jantung Anda Dengan Set Shaklee

3 bulan lepas tiba2 dapat call dari Mak betitahu ayah masuk icu sebab masalah jantung. Sebelum ini memang tidak pernah ada masalah macam ini. Tiba-tiba sahaja berlaku. Ayah memang ada masalah Diabetes & Darah Tinggi, jadi kemungkinan utk Jantung memang ada la kan. Sekarang Alhamdulillah, makin sihat dan bertambah sihat.

Sebelum ini memang ada bagi Ayah supplimen Shaklee utk dia amalkan. Tetapi biasa la kan, tak disentuh pun kadang tu. Lebih suka ubat hospital dan vitamin yang saya bagi tu dia buat hiasan je. Selepas je keluar masuk wad 2 kali, baru lah Ayah berani mencuba.

Apa yang Ayah saya amalkan sekarang?
Garlic Complex
Omega Guard
CoQ Health

Alhamdulillah, walaupun hanya set basic, dapat membantu mengekalkan kesihatan Ayah.


Sedikit Info Masalah Jantung 
Masalah jantung merupakan punca utama kematian di Malaysia dan juga dunia!! Biasanya sakit jantung yang berpunca dari kadar kolestrol yang tinggi dan tekanan darah tinggi tidak mempunyai sebarang tanda. Jangan jadikan serangan jantung atau strok yang pertama menjadi juga serangan yang terakhir buat anda!!

Dengan mengamalkan vitamin shaklee, paras kolestrol dan tekanan darah tinggi dapat dikawal sekaligus berjaya mengekalkan tahap normal bagi:

Tekanan darah
  • Homosisteina – Kadar Homosisteina yang tinggi bahaya untuk jantung. Pembentukan homosistin yang reaktif ini boleh mencederakan sel-sel dinding saluran darah.
  • Kolestrol LDL – Kolestrol jahat yang boleh menyebabkan pembentukan plak kolestrol dalam dinding arteri lalu menyebabkan saluran arteri sempit dan seterusnya mengakibatkan sakit jantung
  • Protein C-reaktif – Ia merupakan sejenis protein yang dihasilkan oleh hati. Protein C-reaktif yang positive adalah tanda badan mempunyai keradangan
  • Trigliserida - merupakan jenis lemak yang dapat dijumpai di dalam darah dan merupakan hasil uraian tubuh pada makanan yang mengandung lemak dan kolesterol yang telah dimakan dan masuk ke tubuh serta juga dibentuk di hati.


"Sayangi Jantung Anda" 
dengan vitamin Shaklee kerana ia dapat:
  • Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung dan strok
  • Membantu mengekalkan tahap kolestrol yang baik
  • Membantu mengekalkan tekanan darah normal

Omega guard
Pengambilan asid-lemak omega-3 seperti AHA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari. Asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal.

Garlic
  • Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal dan paras kolesterol
  • Menggalakkan kesihatan kardiovaskular 
  • Menurunkan kolestrol, LDL, trigliserid, dan kelikatan darah, mengurangkan blood clot, meningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang strok dan penyakit koronari.
Vitamin E complex
Vitamin E adalah sejenis antioksidan kuat yang boleh larut dalam lemak di mana ia menyokong kesihatan jantung, otot, dan prostat, di samping meningkatkan fungsi paru-paru, kolon dan sistem imun badan.

Lecithin 
  • Pemecahan lemak dan kolestrol – Lecithin bertindak sebagai pembersih salur darah, pengambilan Lecithin membantu mengemuksi dan memetabolismakan lemak, kolestrol dan trigliserida di dalam tubuh. 
  • Menghalang tekanan darah tinggi- kerana ia menggalakan peredaran darah.

CoQHealth

 

Energizing Soy Protein (ESP)
Indeks glesemik (G.I) yang rendah iaitu 39 untuk membantu mengekalkan paras gula dalam darah yang optimum, menjadikan ESP sangat sesuai untuk penghidap kencing manis. Protein membantu membina dan memperbaiki tisu-tisu badan. ESP mengandungi 14 gram protein kacang soya dalam setiap hidangan untuk menyihatkan jantung.

TEMPAH SEKARANG PRODUK SHAKLEE ANDA! 




untuk ORDER Klik sini!


ORDER NOW!!


 ORDER Anda akan DIRECT MELALUI E-SELL Shaklee



Konsultasi percuma boleh hubungi fiza:

Afriza (Fiza) 
Shaklee ID: 949698
sms/whatsapp: 012 4513311  
email: eija_2004@yahoo.com



No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...